خانهاخبار
عکس‌های جدید گوشی گوگل پیکسل 5a 5G لو رفت

عکس‌های جدید گوشی گوگل پیکسل 5a 5G لو رفت

عکس های جدید منتشر شده توسط AndroidPolice نشان می‌دهد که گوگل پیکسل 5a 5G دارای طراحی مشابه Pixel 4a خواهد بود.
۱۴۰۰/۵/۲۵

در طی روز‌های گذشته شایعات مختلفی پیرامون گوشی گوگل پیکسل G5 5a به گوش می‌رسید و امروز اطلاعات جدیدی در مورد گوشی جدید گوگل منتشر شده است.

گوگل پیش از این تایید کرده بود که گوشی گوگل پیکسل G55a  در اواخر امسال عرضه خواهد شد و حالا گزارش جدید AndroidPolice اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات این گوشی ارائه می‌دهد. AndroidPolice عکس‌هایی از گوگل پیکسل G55a  اپلود کرده که به کمک آن‌ها می‌توانیم با طراحی و شکل ظاهری گوشی آشنا شویم. AndroidPolice در کنار انتشار این عکس‌ها، تاریخ عرضه رسمی این گوشی را برای 17 آگوست ( فردا) اعلام کرده است.

قاب پشتی گوگل پیکسل 5a 5G

در قاب پشتی گوشی یک کادر مربعی وجود دارد که در داخل آن دو لنز در کنار یک فلاش LED جای گرفته‌اند. در پایین دوربین‌ها هم، یک اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود و در پایین ‌ترین نقطه قاب پشتی، لوگوی آشنا گوگل قابل مشاهده است. عکسی که از قاب کناری گوشی گرفته شده یک دکمه کاهش/افزایش صدا را نشان می‌دهد که دکمه پاور سبز رنگ در بالای آن قرار دارد.

هر چند عکسی از صفحه نمایش گوشی منتشر نشده است اما طبق شایعات می‌دانیم که گوگل پیکسل G5 5a دارای صفحه نمایشی مانند Pixel 4a خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از یک پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند.

باتری و قاب کناری گوگل پیکسل 5a 5G

 در عکس اخر مشخصات باتری گوگل پیکسل G5 5a  به نمایش گذاشته شده است. طبق این تصویر، گوگل پیکسل G5 5a  مجهز به یک باتری 4،680 میلی آمپر ساعتی بوده که این باتری، قوی‌ترین باتری موجود در سری گوشی‌های پیکسل تا به امروز است. گوشی گوگل پیکسل G5 5a حدودا 450 دلار قیمت خواهد داشت و از  26 آگوست می‌توان آن را خریداری کرد.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، فردا 17 آگوست برند گوگل از سری جدید گوشی‌های خود به نام  گوگل پیکسل G5a  رو نمایی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)