خانهاخبار
کانسپتی که نشان می‌دهد تاچ بار‌MacBook Pro با داک Apple Pencil جایگزین می‌شود

کانسپتی که نشان می‌دهد تاچ بار‌MacBook Pro با داک Apple Pencil جایگزین می‌شود

شایعاتی در‌مورد حذف تاچ بار از مک‌بوک جدید به گوش می‌رسد که با منتشر‌شدن کانسپتی; این شایعات قوت گرفتند.کانسپتی که منتشر‌شد نشان دهنده جایگزینی apple pencil جای تاچ بار است.گویا اپل برنامه‌ای برای تجربه‌ی تاچ بر روی مک‌بوک های خود ندارد.
۱۴۰۰/۵/۲۵

شایعات نشان می‌دهد که اپل درثبت جدید خود تاچ بار مک بوک پرو را کنار می‌گذارد. در حالی که ما هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این اتفاق می‌افتد ، یک کانسپت جدید حاکی از این است که تاچ بار به عنوان قاب Apple Pencil در داخل کامپیوتر جایگزین شده است.

 

قبل از اینکه بگویید دیوانه کننده است ، در اوایل این هفته ، دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده پتنت جدیدی را برای اپل منتشر کرد ، همانطور که توسط Patently Apple گزارش شده است ، این موضوع تایید می‌شود.

 

"این اختراع مربوط به گنجانده شدن یک مداد اپل است که با قابلیت جدا شدن بر روی صفحه کلید مک بوک نصب شده است.

در حالی که مداد در نگهدارنده خود قرار دارد می تواند به عنوان ماوس برای حرکت دادن مکان نما عمل کند. به طور منحصر به فرد ، یک سیستم روشنایی درجه یک در نگهدارنده و مداد اپل تعبیه شده است که در آن مداد می تواند ردیف بالای کلید F را با نمادهای کلیدی عملگرای روشن شده روی مداد اپل با عملکردی کامل جایگزین کند."

image

 

 

در مورد کلیدهای عملکرد ، بخش ثبت اختراع می گوید: "در حالی که ابزار ورودی در نگهدارنده فرو رفته قرار دارد ، کاربر می تواند علاوه بر ارائه ورودی از طریق صفحه کلید ، ورودی ابزار ورودی را نیز ارائه دهد. ورودی ارائه شده از طریق ابزار ورودی می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، به عنوان مثال ، یک کلید از صفحه کلید معمولی که در صفحه کلید وجود ندارد (شماره 704) یا همان کلیدی که متن یا تابعی را تکرار می‌کند ;جای آن عملگرها می‌توان از این ابزار استفاده کرد. "

 

با این کار ، طراح سارنگ شث؛ یک مدل سه بعدی ایجاد کرد که در صورت صحت; نشان می‌دهد که این اختراع چگونه خواهد بود.

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید ، این مک بوک پرو جدید که البته دارای مدادی برای انجام حرکات لمسی است همچنان بخشی از تاچ بار را برای سیری و دسترسی سریع به برنامه های دیگر حفظ کرده‌است.

image

 

 

در حالی که یک صفحه نمایش لمسی برای مک ;رویایی است که مردم اصرار دارند که در نهایت اتفاق خواهد افتاد ، چیزی است که اپل مدتی است آن را انکار می کند. وقتی در برنامه زنده ، استیو جابز توضیح داد که چرا فکر می‌کند که مک دارای صفحه نمایش لمسی ایده خوبی نمی‌باشد:

 

سطوح لمسی نمی خواهند عمودی باشند. این نسخه ی نمایشی تجربه‌ی فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد ، اما بعد از مدت کوتاهی شما را خسته می‌کند و پس از مدت زمان طولانی‌ای بازوی شما می‌خواهد بیفتد. شدنی نیست ، از نظر ارگونومی وحشتناک است. "

 

تا پایان سال 2020 ، کریگ فدریگی همچنین تأیید می‌کرد که حتی با macOS رنگارنگ نسخه‌ی Big Sur ، پروژه‌ی مک با پشتیبانی از صفحه لمسی در برنامه‌های اپل نیست.

 

فدریقی می‌گوید: "زیبایی و ظرافت Big Sur از iPhone و iPad الهام گرفته شده‌است- دکمه ها بزرگتر شده است و فضای بیشتری دارند ، که بسیاری از منتقدان اشاره کردند که تجربه‌ی بسیار خوبی را برای استفاده توسط انگشتان شما به ارمغان خواهد آورد – اما این به دلیل وجود برنامه‌ای مخفی برای تغییر نحوه عملکرد مک نیست . ”

 

"باید به شما بگویم وقتی Big Sur را منتشر کردیم و این مقالات شروع به چاپ کردند; گفته می‌شد:" خدای من ، ببین ، اپل برای کار با تاچ آماده می‌شود ". من در این فکر بودم که "اوه ، چرا؟"

 

"ما ظاهر macOS را به گونه‌ای طراحی کرده و توسعه دادیم که برای ما راحت‌ترین و طبیعی‌ترین باشد ، بدون در نظر گرفتن چیزی در مورد لمس.

 

"ما با آی پد زندگی می کنیم ، با تلفن ها زندگی می کنیم ، حس زیبایی خودمان - نوع باز بودن و هوایی بودن رابط - این واقعیت که این دستگاه ها اکنون دارای صفحه نمایش بزرگ رتینا هستند. همه این موارد ما را به سمت طراحی مک سوق داد که به ما إحساس راحتی بیشتری می‌داد و در واقع به هیچ وجه به تاچ مربوط نمی شد. "

نظر شما در مورد این مفهوم چیست؟ آیا MacBook Pro با پشتیبانی از Apple Pencil را می خواهید؟ در قسمت نظرات زیر به ما بگویید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۵/۲۵
خیلی خیلی باحال میشه که مک بوک قلم بخوره
بنظرم اپل یه طور میخواد آیپد و مک بوک رو یکی کنه
سال پیش که m1 رو گذاشت تو آیپد و گفتش با آیپد پرو ۲۰۲۰ نیاز به کامپیوتر دیگه ای ندارین .
دیگه اپل باید انتخاب کنه
یا مک و آیپد رو باهم داشته باشه
یا یکیشون کنه