خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از قلم‌های اس پن‌ قدیمی پشتیبانی نمی‌کند

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از قلم‌های اس پن‌ قدیمی پشتیبانی نمی‌کند

سامسونگ در مراسم آنپکد چند روز گذشته، از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 رونمایی کرد که به مانند گلکسی اس 21 الترا و سری گلکسی نوت، می‌توان به همراه قلم اس پن از آن استفاده کرد. این شرکت حالا می‌گوید که گوشی تاشو جدیدش از نسل‌های قدیمی قلم اس پن پشتیبانی نمی‌کند.
۱۴۰۰/۵/۲۳

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 نخستین گوشی تاشوی سامسونگ با پشتیبانی از قلم‌های استایلس اس پن است؛ اما به نظر می‌رسد که این ویژگی دارای محدودیت‌هایی بوده و شرکت سامسونگ تایید کرده است که استفاده از قلم‌های اس پن قدیمی، به نمایشگر زد فولد 3 آسیب می‌زند. این شرکت می‌گوید که دلیل تولید اس پن پرو و اس پن فولد ادیشن توسط آنها نیز همین بوده است.

این اس پن‌های جدید، نوک متفاوتی به نسبت آنچه در نسل‌های قبل دیده بودیم دارند. سَری این قلم‌ها نرم‌تر بوده و مهم‌تر از آن، اگر بیش از حد به آن فشار وارد کنید نوک این قلم به درون بدنه آن فرو رفته تا به نمایشگر نسبتا نرم این گوشی تاشو آسیبی وارد نشود.

image

اگر از اس پن گوشی‌های سری نوت با گلکسی زد فولد 3 استفاده کنید، حتی با در نظر گرفتن اینکه نمایشگر این گوشی به نسبت نسل پیشین ۸۰ درصد قدرتمندتر شده است، باز هم امکان آسیب رساندن به آن وجود دارد. به همین دلیل سامسونگ قابلیتی در گوشی قرار داده که در صورت استفاده از هر قلم اس پنی به جز دو قلم پشتیبانی شده، به شما اطلاع می‌دهد که این قلم با دستگاه سازگاری ندارد و نمی‌گذارد از آن استفاده کنید.

اس پن فولد ادیشن قیمت ۵۰ دلاری داشته و قلم اس پن پرو نیز با قیمت ۱۰۰ دلار در بازار یافت می‌شود؛ البته سامسونگ در بسیاری کشور‌ها این گوشی را در باندلی می‌فروشد که قلم اس پن و قابی برای قرار دادن آن را به همراه دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)