خانهاخبار
تبلت آنر پد V7 پرو با پردازنده مدیاتک کامپنیو 1300T معرفی شد

تبلت آنر پد V7 پرو با پردازنده مدیاتک کامپنیو 1300T معرفی شد

شرکت آنر پس از معرفی گوشی‌های سری مجیک 3 و همچنین X20 5G، از تبلت جدید خود نیز رونمایی کرد که سخت افزار قدرتمندی نیز دارد.
۱۴۰۰/۵/۲۳

پس از معرفی خانواده گوشی‌های مجیک 3 و همچنین گوشی X20 5G، شرکت آنر تبلت اندرویدی جدید خود را که آنر پد V7 پرو نام دارد معرفی کرد. پد V7 پرو پرچمدار تبلت‌های آنر محسوب شده و با نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به بازار خواهد آمد. آنر تب V7 پرو همچنین نخستین دستگاهی خواهد بود که از پردازنده جدید مدیاتک کامپنیو 1300T استفاده می‌کند.

image

این پردازنده ۶ نانومتری از چهار هسته پرقدرت کورتکس A78 و چهار هسته کم مصرف A55 در کنار پردازنده گرافیکی ۹ هسته‌ای مالی G77 MC9 بهره می‌برد؛ گفته می‌شود که عملکرد این پردازنده در سطح پردازنده دیمنسیتی 1200 مدیاتک است که در گوشی‌های هوشمند از آن استفاده می‌شود.

این تبلت در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. دوربین اصلی آن دوگانه بوده و در پشت تبلت شاهد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی نیز در جلوی تبلت قرار داشته و توان ضبط ویدیوی 1080p را نیز دارد. آنر پد V7 پرو با اسپیکر چهارگانه عرضه شده که از DTS:X Ultra نیز پشتیبانی می‌کند.

این تبلت با اندروید 11 و به همراه رابط کاربری شخصی آنر یا همان Magic UI 5.0 عرضه خواهد شد و نسخه‌ جهانی آن، مانند گوشی‌های اخیر آنر سرویس‌های گوگل را نیز به همراه دارد. پد V7 پرو باتری ۷۲۵۰ میلی آمپری خود را به وسیله پورت USB-C شارژ خواهد کرد؛ این تبلت از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر همچنین یک قلم استایلس را که مجیک پنسل 2 نام دارد معرفی کرد که توانایی سنجش ۴۰۹۶ سطح از فشار را داشته و تاخیر عملکرد آن نیز تنها ۸ میلی ثانیه است. این شرکت یک کیبورد کاور مگنتی را نیز به همراه این محصول معرفی کرد که دارای تاچ پد و همچنین محل قرارگیری استایلس است.

آنر پد V7 پرو در رنگ‌های  نقره‌ای، طلایی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. پشت نسخه‌های طلایی و آبی، از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است. نسخه وای فای این تبلت که ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد قیمت ۲۵۹۹ یوآنی (حدود ۴۰۰ دلار) داشته و نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی که از 5G نیز پشتیبانی می‌کند با قیمت ۳۶۹۹ یوآن (حدود ۵۷۰ دلار) به بازار خواهد آمد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)