خانهاخبار
آپدیت جدید Wear OS 2، برخی از ویژگی‌های Wear OS 3 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

آپدیت جدید Wear OS 2، برخی از ویژگی‌های Wear OS 3 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

شرکت گوگل مدتی پیش از همکاری با سامسونگ برای تولید سیستم عامل Wear OS 3 خبر داد و حالا نیز قرار است آپدیتی برای ساعت‌های مبنی بر Wear OS 2 منتشر شود که بسیاری از قابلیت‌های نسخه جدید این سیستم‌ عامل را در اختیار کاربران این ساعت‌ها قرار می‌دهد.
۱۴۰۰/۵/۲۱

در روز گذشته شرکت سامسونگ از ساعت‌های هوشمند جدید مبنی بر Wear OS خود یعنی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک رونمایی کرد. گوگل نیز از این فرصت استفاده کرده و ویژگی‌های جدید Wear OS 3 را اعلام کرد، این تغییرات شامل بازطراحی اپلیکیشن پیغام‌ها، امکان استفاده از سرویس پرداخت گوگل پی در کشور‌های بیشتر، پخش موزیک آفلاین در یوتوب موزیک، اپلیکیشن‌های جدید و همچنین کاشی‌ها است که ویجت‌های این سیستم عامل محسوب می‌شوند.

image

 

بسیاری از این ویژگی‌ها برای ساعت‌های مبنی بر سیستم عامل Wear OS 2 نیز عرضه خواهند شد؛ اپلیکیشن جدید پیغام‌ها که به کاربر اجازه می‌دهد با سهولت بیشتری از طریق ساعت هوشمند به پیام‌ها پاسخ دهد، امکان استفاده از گوگل پی در کشور‌های بیشتر و همچنین کاشی‌های جدید به این سیستم عامل خواهند آمد.

گوگل پی قرار است به کاربران اجازه دهد تا در ۱۶ کشور جدید از این سرویس پرداخت هوشمند به وسیله ساعت خود استفاده کنند؛ این کشور‌ها شامل بلژیک، برزیل، شیلی، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، هنگ کنگ، ایرلند، نیوزیلند، نروژ، اسلواکی، سوئد، تایوان، اوکراین و امارات متحده عربی هستند. تا به حال بسیاری از این کشور‌ها تنها با استفاده از تلفن‌های هوشمند از سرویس گوگل پی پشتیبانی می‌کردند.

image

 

اپلیکیشن‌ها و کاشی‌های جدید نیز در راهند که برخی از آنها شامل اپلیکیشن‌های Calm، Strava، Komoot و Spotify هستند. ساعت‌های هوشمند مبنی بر Wear OS 2 این آپدیت را در هفته‌های آتی دریافت خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)