خانهاخبار
آنر مجیک 3 پرو پلاس با ظاهری جذاب و دوربین‌هایی قوی معرفی شد

آنر مجیک 3 پرو پلاس با ظاهری جذاب و دوربین‌هایی قوی معرفی شد

سومین عضو خانواده مجیک 3 با مشخصات فنی مشابه رسما رونمایی شد.
۱۴۰۰/۵/۲۱

پس از معرفی دو عضو از سری پرچمداران آنر یعنی مجیک 3 و مجیک 3 پرو نوبت به عضو اخر و قدرتمند این خانواده یعنی آنر مجیک 3 پرو پلاس رسید. علی‌رغم مشخصات فنی و نمایشگر مشابه، آنر مجیک 3 پرو پلاس از چهار دوربین قدرتمند با حسگرهای بسیار قوی و ظاهری جذاب بهره می‌برد.

آنر مجیک 3 پرو پلاس از نمایشگر خمیده 6.67 اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. یکی دیگر از مشخصات فنی این نمایشگر پشتیبانی از HDR10+ است و همچنین این نمایشگر از محافظ صفحه مخصوصی به نام محافظ نانو کریستال بهره می‌برد که از محافظ صفحه‌های عادی تا سه برابر قوی‌تر است. 

image

بزرگترین بخش متفاوت آنر مجیک 3 پرو پلاس نسبت به دو عضو دیگر دوربین آن است که یک نسخه کاملا ارتقا یافته است. ساختار شش‌ضلعی این دوربین متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX700 است که اندازه پیکسلی آن برابر 1.22 میکرومتر است. این دوربین در پشت یک لنز 22 میلی‌متری F/1.9 است که از قابلیت پیشرفته فوکوس خودکار بر پیکسل Octa PD است. دیگر بخش ارتقا یافته نسبت به دو عضو دیگر یعنی آنر مجیک 3 مجیک 3 پرو، دوربین فوق عریض 64 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم دوربین F/2.4 است. دیگر دو بخش این دوربین پنج‌گانه یعنی دوربین مونوکروم 64 مگاپیکسلی و دوربین 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3.5 برابری پریسکوپی با مخشصات دوربین آنر مجیک 3 پرو مشابه است. پنجمین و آخرین بخش این دوربین لنز ToF 8*8 است که در عکسبرداری پرتره کاربرد دارد. دوربین جلو آنر مجیک 3 پرو پلاس با زاویه دید 100 درصدی در کنار لنز ToF در بالای نمایشگر قرار دارد.

image

image

در حالی که برخی از کاربران طراحی آنر مجیک 3 پرو پلاس را تقلیدی از هواوی میت 40 پورش دیزاین می‌دانند، آنر این طراحی را نمادین می‌خواند. پس نمی‌توان خرده‌ای به آنر برای گرفتن ایده برای طراحی مجیک 3 پرو پلاس گرفت. در هر صورت، آنر مجیک 3 پرو پلاس با ظاهر جذاب خود می‌تواند کاربران را برای خرید مجاب کند و همچنین پنل سرامیکی نانو آن بسیار مستحکم است. 

باقی مشخصات آنر مجیک 3 پرو پلاس بسیار شبیه مجیک 3 پرو است. از این مشخصات مشابه می‌توان به گواهی IP68، پردازنده اسنپدراگون 888+، فیلمبرداری و تدوین ای‌مکس و شارژ فوق سریع 66 واتی و باتری 4600 میلی‌امپری نام برد. در بخش نرم‌افزار نیز آنر مجیک 3 پرو پلاس اندروید 11 را بر پایه رابط کاربری مجیک 5 اجرا می‌کند ولی هنوز خبری درباره پشتیبانی از سرویس‌های گوگل در این نسخه نیست. 

درنهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک 3 پرو پلاس با برچسب قیمتی 1499 یورو تنها در یک نسخه رم و حافظه داخلی 8 گیگابایتی و 512 گیگابایتی و در دو رنگ مشکی سرامیکی و سفید سرامیکی عرضه خواهد شد. با توجه به این که آنر مجیک 3 پرو پلاس ابتدا در چین عرضه خواهد شد، اطلاعات درباره عرضه جهانی آن بعدا منتشر می‌شود. شما در مورد این غول جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۵/۲۸
متاسفانه از ناحیه گوگل پشتیبانی نمیشه و این کاربر را اذیت و آزار میده..
مثل این می‌ماند که سوار بنز بشی ولی یه مگسی هِی ویز ویز کنه??? هرچی هم پنجره‌ها را باز می‌کنی و کیشش میکنی نمیره لاکردار..
آخری ترجیح میدی پیاده بشی و بقیه راه را پیاده گَز کنی..??‍♂️

شهاب

۱۴۰۰/۵/۲۳
بی نظیره آنر .واقعا غوله