خانهاخبار
آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو رسما معرفی شدند؛ اسنپدراگون 888+ و فیلمبرداری IMAX

آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو رسما معرفی شدند؛ اسنپدراگون 888+ و فیلمبرداری IMAX

پرچمداران جدید آنر با مشخصات فنی قابل توجه و ظاهری جذاب رونمایی شدند
۱۴۰۰/۵/۲۱

سرانجام اخرین سری از پرچمداران شرکت فناوری آنر با نام مجیک 3 و مجیک 3 پرو معرفی شدند و رقابت پرچمداران به اوج خود رسید. شایان ذکر است که این دوگوشی هوشمند در اکثر نکات مشخصات فنی باهم مشابه هستند ولی تفاوت اصلی آنها در زمینه ساختار دوربین‌ها است. همچنین آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو اولین گوشی‌های هوشمند با قابلیت فیلمبرداری IMAX هستند و از قابلیت اختصاصی ذخیره رنگ‌ها در پروفایل مخصوص یا LUT 3D و فیلمبرداری با فرمت مخصوص رنگ LOG بهره می‌برد.

image

نمایشگر آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو شاید زبیاترین بخش این گوشی هوشمند باشد زیرا صفحه نمایش 6.67 اینچی خمیده آن ظاهری جذاب به آن بخشیده است. همچنین نرخ تازه‌سازی این نمایشگر 120 هرتز و  رزولوشن تصویر آن فول اچ‌دی پلاس است. پنل نمایشگر 10 بیتی است وحفره بیضی مانند روی آن میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی و حسگر تشخیص عمق ToF برای امنیت بیشتر هنگام باز کردن قفل با چهره است.

image

دوربین‌های آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو تا حدودی با یکدیگر یکسان است. هر دو گوشی هوشمند از دوربین اصلی 50 مگاپبکسلی سونی IMX 766، حسگر مونوکروم 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. نسخه پرو آنر مجیک 3 همچنین یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی دارد که با زوم اپتیکال 3.5 برابری و زوم دیجیتال 100 برابری همراه است. 

image

شاید بزرگترین قابلیت آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو فیلمبردای IMAX آنها باشد که این ویژگی نوید فیلمبرداری بی‌نقص را به کاربر می‌دهد. ذخیره ویدیوها با فرمت LOG که به ادعا آنر به بهبود محسوس کیفیت تصویر و همچنین انعطاف بیشتر هنگام تدوین می‌انجامد در کنار پشتیبانی از پروفایل مخصوص ذخیره رنگ 3D LUT که باعث بهبود محتوای ویدیویی می‌شود این گوشی را به اولین گوشی هوشمند با قابلیت فیلمبرداری ای‌مکس بدل می‌سازد.

image

از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک 3 و میجک 3 پرو می‌توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888+، حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد. آنر مجیک 3 و نسخه پرو آن از باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی تغدیه می‌کنند که در حالت باسیم با توان 66 وات و در حالت بی‌سیم با توان نسبتا عالی 50 وات شارژ می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو از هر مدلی از شارژر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. آنر مجیک 3 دارای گواهی ضدآب و غبار IP54 و آنر مجیک 3 پرو از گواهی IP68 بهره می‌برد. هر دو گوشی‌های هوشمند اندروید 11 را بر پایه رابط کاربری مجیک 5 اجرا می‌کنند. 

image

شایان ذکر است که آنر مجیک 3 با دو طراحی مختلف و قیمت 899 دلار عرضه می‌شود. آنر مجیک 3 با رنگ‌های طلایی و آبی از  قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی بهره می‌گیرند در حالی که رنگ‌های سفید و مشکی آن با قاب پشتی از جنس شیشه روانه بازار خواهند شد. آنر مجیک 3 پرو نیز در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی آن 1099 دلار است. درنهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو ابتدا در چین عرضه خواهند شد و سپس جزییات عرضه جهانی آن منتشر خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)