خانهاخبار
سامسونگ صفحه نمایش OLED لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو 2022 را تولید می‌کند

سامسونگ صفحه نمایش OLED لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو 2022 را تولید می‌کند

با توجه به گزارش جدید The Elec& سامسونگ در حال آماده سازی سفارشات صفحه نمایش OLED برای لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو 2022 است.
۱۴۰۰/۵/۲۰

بر اساس اطلاعات جدیدی که امروز خبرگزاری The Elec به اشتراک گذاشت، سامسونگ در حال آماده سازی مراحل اولیه خط تولید خود برای نمایشگرهای OLED است که انتظار می‌رود در مدل‌های بعدی مک بوک پرو از آن‌ها استفاده کنند.

این گزارش مدعی است که سامسونگ قدم‌های اولیه تولید صفحه OLED را برداشته است و اپل تصمیم دارد از این صفحه نمایش‌ در مک بوک‌ پرو 2022 بهره برد. قبلا DigiTimes گزارش داده بود که اپل قصد دارد در سال 2022 یک مک بوک پرو 16 تا 17 اینچی با صفحه نمایش OLED عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که اپل در حال برنامه ریزی برای تولید آیپد 10.9 اینچی وآیپد پرو 12.9 اینچی با صفحه نمایش OLED است که همز‌مان با مک بوک پرو 2022 عرضه می‌شوند.

image

امسال اپل از آیپد پرو با نمایشگر Mini-LED رونمایی کرد و احتمالا تنها چند هفته تا عرضه مک بوک پروهای 14 اینچی و 16 اینچی به روز شده با همین فناوری صفحه نمایش فاصله داشته باشیم. دیجی تایمز معتقد است که اپل قصد دارد آیپد و مک‌بوک با صفحه نمایش OLED و Mini-LED را به صورت همزمان عرضه کند و به کاربر بین این دو صفحه نمایش اجازه تصمیم گیری دهد. این دو فناوری کاملا با هم تفاوت دارند و عرضه همزمان آن‌ها هیچ تداخلی بوجود نخواهد آورد.

image

اپل در حال حاضر از نمایشگرهای OLED در گوشی‌های آیفون پرچمدار خود، اپل واچ و تاچ بار مک بوک پرو استفاده می‌کند و این کمپانی هنوز فناوری OLED را به سایر محصولات خود گسترش نداده است. سامسونگ یکی از تولیدکنندگان بزرگ صفحه نمایش‌های آینده اپل خواهد بود و طبق این گزارش در سال 2022 می‌توانیم نسل جدید مک بوک پرو را با صفحه نمایش با کیفیت OLED ساخت سامسونگ ببینیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)