خانهاخبار
از رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟

از رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در روز ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) برگزار خواهد شد و در این مطلب به گجت‌هایی که احتمالا توسط این شرکت کره‌ای معرفی خواهند شد نگاهی می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۵/۱۹

دیگر چیزی تا رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ که در روز ‍۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) برگزار خواهد شد، نمانده است و احتمالا شما به لطف شایعات و مطالب لو رفته بی‌شمار درباره این محصولات، از آنها بی اطلاع نیستید.

از سامسونگ انتظار می‌رود تا نسل بعدی گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ را معرفی کند. گلکسی زد فولد 3 و همچنین گلکسی زد فلیپ 3 قرار است بهبود‌هایی جزئی را در زبان طراحی خود نسبت به نسل قبلی شاهد باشند. زد فولد و زد فلیپ جدید در رنگ‌هایی جدیدی نسبت به نسل قبلی عرضه خواهند شد و گلکسی زد فلیپ همچنین شاهد بازطراحی نمایشگر بیرونی و محل قرارگیری دوربین است.

رندرهای رسمی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 که لو رفته‌اند

حالا که سامسونگ و گوگل همکاری خود را در زمینه ساعت‌های هوشمند و با سیستم عامل Wear OS 3 اعلام کرده‌اند؛ احتمالا شاهد معرفی دو ساعت هوشمند توسط سامسونگ با این سیستم عامل خواهیم بود. با توجه به شایعات، سامسونگ قرار است دو ساعت به نام‌های گلکسی واچ 4 کلاسیک و گلکسی واچ اکتیو 4 را معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود که این غول کره‌ای بنا دارد تا ایرفون‌های بی‌سیم خود را نیز با معرفی گلکسی بادز 2 به روزرسانی کند.

در ادامه به ویژگی‌های کلیدی و مشخصات سخت افزاری این محصولات خواهیم پرداخت و هر آنچه به لطف شایعات و مطالب لو رفته می‌دانیم در اختیار شما می‌گذاریم.

 

گلکسی زد فولد 3 از قلم استایلس پشتیبانی می‌کند؛ قدم بعدی سامسونگ برای جایگزینی سری نوت

رندر خبری از گلکسی زد فولد 3 در رنگ مشکی

سامسونگ پیش از این تایید کرده بود که گلکسی نوت جدیدی در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد؛ حالا نیز به نظر می‌رسد که پس از گلکسی اس 21 الترا، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 آخرین پرچمداری است که به ویژگی‌ پیش از این انحصاری سری نوت، یعنی قلم استایلس دست یافته است. عکس‌های لو رفته توسط 91Mobiles و SamMobile نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد احتمالا دارای کاور خاصی خواهد بود که جایگاه مخصوص قلم اس پن را دارد.

سامسونگ همچنین تایید کرده است که فولد و فلیپ جدید مقاومت و کیفیت ساخت بهتری نسبت به نسل‌های پیشین دارند و همچنین شایعاتی نیز درباره دریافت گواهی IPX8 توسط این محصولات به گوش می‌رسد که برای یک گوشی تاشو بسیار تحسین برانگیز است. در بقیه زمینه‌ها، گلکسی زد فولد 3 نسخه‌ای تکامل یافته‌تر به نسبت نسل پیشین است و با پردازنده اسنپدراگون 888 و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز به بازار خواهد آمد.

image

این گوشی قرار است با نمایشگر داخلی ۷.۵۵ اینچی و نمایشگر بیرون ۶.۲۳ اینچی به بازار بیاید که به گفته SamMobile، هر دوی آنها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. در زمینه دوربین، افشاگر شناخته شده یعنی Evan Blass می‌گوید که فولد از سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت خود استفاده کرده که یکی از آنها از نوع التراواید و دیگری نیز از نوع تله‌فوتو است.

دوربین سلفی بیرونی رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل را دارد و دوربین سلفی درونی این گوشی ۴ مگاپیکسلی است که کمی ناامید کننده است اما به توجه به اینکه ممکن است شاهد قرار گرفتن آن در زیر نمایشگر باشیم، کیفیت نه‌چندان بالای آن قابل توجیه است. سامسونگ دیسپلی پیش از این در زمینه قرار دادن دوربین در زیر پنل نمایشگر لپ‌تاپ‌ها فعالیت کرده است و بعید نیست که سامسونگ قصد داشته باشد تا این تکنولوژی را برای نخستین بار در گوشی گلکسی فولد 3 قرار دهد.

 

گلکسی زد فلیپ 3 طراحی جدید و نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری دارد

image

گلکسی زد فلیپ 3 قرار است با طراحی جدید به بازار عرضه شود. دوربین‌های این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و به شکل عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ نمایشگر بیرونی این گوشی نیز که برای دیدن اعلان‌ها و گرفتن عکس‌های سلفی از آن استفاده می‌شود بزرگ‌تر شده و حالا ۱.۹ اینچی است.

عکس‌های رندر شده لو رفته توسط Evan Blass نشان می‌دهند که این گوشی حداقل در چهار رنگ به بازار خواهد آمد، این رنگ‌ها شامل بنفش کم‌رنگ، زرد کم‌رنگ، سبز و مشکی هستند.

image

نمایشگر درونی زد فلیپ 3 قرار است مانند نسل اول این گوشی ۶.۵ اینچی باشد؛ البته این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی که در نمایشگر حفره‌دار آن قرار گرفته است، رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل را دارد. گفته می‌شود که سامسونگ حاشیه‌های گلکسی زد فلیپ 3 را نیز کاهش چشمگیری داده است.

مانند سایر پرچمداران این شرکت، گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده کرده و به مانند نسل اول، دارای رم ۸ گیگابایتی است.

 

گلکسی واچ‌ به گزینه‌ای جذاب‌تر برای کاربران تبدیل شده است

image

 

از سامسونگ انتظار می‌رود که حداقل دو ساعت هوشمند جدید را در مراسم روز چهارشنبه معرفی کند. گلکسی واچ 4 کلاسیک به مانند نامش ظاهری سنتی‌تر دارد و در اندازه‌های ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی متری عرضه خواهد شد. این ساعت دارای حلقه چرخانی که در اکثر ساعت‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد نیز هست.

گلکسی واچ 4 کلاسیک قرار است در دو مدل از جنس آلومینیوم و یا فولاد ضد زنگ به بازار عرضه شود که هر دوی این مدل‌ها تا عمق ۵۰ متری ضد آب هستند.

گلکسی واچ 4 که برخی نیز عقیده دارند گلکسی واچ 4 اکتیو نام خواهد داشت، ظاهری مدرن‌تر داشته و با دو دکمه کناری و در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متری به بازار می‌آید. به گفته SamMobile، این ساعت در رنگ‌های مشکی، سبز زیتونی، رز گلد و نقره‌ای عرضه خواهد شد و گزینه‌های بیشتری نیز برای شخصی سازی بند‌های آن وجود دارد.

این ساعت‌ها قرار است از سیستم عامل Wear OS 3 که به طور مشترک توسط گوگل و سامسونگ طراحی شده استفاده کنند. هنوز چیز زیادی درباره این سیستم عامل نمی‌دانیم ولی پیش از این عکس‌هایی لو رفته از این سیستم عامل بر روی ساعت‌های سامسونگ دیده بودیم. سامسونگ همچنین در رویداد MWC امسال رابط کاربری One UI خود برای Wear OS 3 را نیز نمایش داد.

 

گلکسی بادز 2 با کیفیت صدای بهبود یافته و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند

image

 

نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم سامسونگ یا همان گلکسی بادز 2، از نظر طراحی تفاوت چندان زیادی با نسل اول خود ندارند؛ اما قرار است تنوع رنگ بیشتری داشته باشند و همچنین کیفیت صدا در آنها بهبود یافته است. سری‌های سیلیکونی که سامسونگ در گلکسی بادز پرو از آنها استفاده کرده بود در این محصول نیز قرار دارند و به حذف صدای محیط کمک می‌کنند.

گلکسی بادز 2 قرار است در رنگ‌های سبز، صورتی، سفید و مشکی به بازار بیاید. به نظر می‌رسد که سامسونگ برای طراحی کیس این ایرفون‌ها از زبان طراحی گوگل برای پیکسل بادز A الهام گرفته است؛ بیرون قاب به طور کلی سفید رنگ است در حالی که درون آن و خود ایرفون‌ها رنگی هستند.

هنوز مشخص نیست که عمر باتری گلکسی بادز 2 چگونه خواهد بود ولی گواهی‌های اخذ شده توسط سامسونگ از FCC نشانگر این است که قاب این ایرفون‌ها باتری ۵۰۰ میلی آمپری و هر یک از ایرفون‌ها نیز دارای باتری ۶۰ میلی آمپری هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر احمدی

۱۴۰۰/۵/۲۰
سایت www.kalatik.com گلکسی بادز 2 رو واسه فروش گذاشته