خانهاخبار
مشخصات آنر X20 قبل از معرفی و به صورت کامل لو رفت

مشخصات آنر X20 قبل از معرفی و به صورت کامل لو رفت

آنر X20 گویا به اشتباه در فروشگاه اینترنتی آنر در چین لیست شده و مدتی بعد هم حذف شده است. همین لیست شدن باعث تا مشخصات و عکس‌های این گوشی رسما تایید شوند.
۱۴۰۰/۵/۱۹

این هفته قرار است شرکت آنر محصولات جدید خود را معرفی کند که یک سری شامل خانواده آنر مجیک 3 می‌شود و در کنار آن‌ها، آنر X20 5G هم معرفی خواهد شد. حالا مشخصات و تصاویر Honor X20 5G به صورت کامل لو رفته و با توجه به اینکه این‌ها تصاویر رسمی هستند که آنر برای این گوشی آماده کرده، می‌توانیم بگوییم این آشنایی تقریبا رسمی ما با آنر X20 خواهد بود.

آنر X20 قرار است با یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD همراه باشد که نرخ تجدید 120 هرتزی هم دارد. در بالا سمت چپ این نمایشگر هم حفره‌ای قرار گرفته که درون آن، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است. جالب اینجاست که این حفره مربوط به دوربین‌ها، شبیه به حفره دوربین‌های سلفی دوگانه اس اما تنها یک دوربین سلفی در آن قرار گرفته.

قلب تپنده این گوشی هم پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 خواهد بود که در کنارش، 6 یا 8 گیگابایت رم و به ترتیب 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. البته اگر فکر می‌کنید حافظه داخلی کمی برای این گوشی در نظر گرفته شده، باید بگوییم که درگاهی برای microSD هم در این گوشی در نظر گرفته شده است.

image

در بخش پشتی شاهد دوربین‌های سه گانه این گوشی هستیم. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1.9 خواهد داشت. همچنین خبری از لرزشگیر اپتیکال برای این دوربین نیست و تنها لرزشگیر دیجیتالی یا EIS حضور خواهد داشت. در کنار این دوربین هم دو دوربین 2 مگاپیکسلی داریم که یکی برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره و دیگری برای عکاسی ماکرو است. 

باقی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی شامل یک باتری 4300 میلی‌آمپری می‌شود که با شارژر 66 واتی به سرعت شارژ می‌شود. رابط کاربری گوشی هم Magic UI 4.2 خواهد بود که بر پایه اندروید 11 است. همچنین یک مورد جذاب دیگر در آنر X20 این است که همچنان پورت 3.5 میلی‌متری هدفون را خواهیم داشت.

image

طبق اطلاعات و عکس‌ها لو رفته، این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد. با این تفاسیر تنها سوالی که باقی مانده این است که قیمت این محصول به چه شکل خواهد بود که احتمالا این را هم پس از مراسم پنجشنبه آنر خواهیم فهمید. شما درباره این میان رده جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)