خانهاخبار
مشخصات، قیمت و رندرهای گلکسی A52s 5G بار دیگر لو رفت

مشخصات، قیمت و رندرهای گلکسی A52s 5G بار دیگر لو رفت

جدیدترین میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A52s 5G به زودی عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۵/۱۸

براساس اطلاعاتی که یک ناشر اخبار فناوری منتشر کرده است، مشخصات فنی، قیمت و رندرهای گلکسی A52s 5G در دسترس کاربران قرار گرفت. رندرهای رسمی از این گوشی هوشمند خبر از شباهت زیاد از نظر طراحی به نسل قبلی یعنی گلکسی A52 5G خود می‌دهد. به علاوه، از دیگر نکات یکسان بین دو گوشی هوشمند می‌توان به دوربین چهارگانه در قاب پشتی و حفره مرکزی دوربین سلفی اشاره کرد. همچنین باید اشاره کرد که گلکسی A52s 5G در لیست گواهی استاندارد هند دیده شده است پس می‌توان انتظار داشت این گوشی هوشمند به زودی در هند عرضه شود.

براساس خبری که وبسایت فناوری GizNext منتشر کرده است، گلکسی A52s 5G با مشخصات حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی 449 یورو قیمت‌گذاری شده است. این برچسب قیمتی با گزارشی که اخیرا منتشر شده است و قیمت این گوشی هوشمند را 450 یورو اعلام کرده است همخوانی دارد. همچنین براساس خبری که هفته پیش منتشر شد، گلکسی A52s 5G در لیست فروش یک فروشگاه قرار گرفت و براساس این لیست، 434 یورو قیمت‌گذاری شده بود. 

image

 

طبق رندرهای جدید، گلکسی A52s 5G قرار است در چهار رنگ مشکی، نعنایی، بنفش و سفید عرضه شود. باید اشاره کرد حتی این جزییات جدید نیز با شایعات قبلی همخوانی دارد پس می‌توان نتیجه گرفت این جزییات و اطلاعات منتشر شده از گلکسی A52s 5G کامل و صحیح هستند.

طبق شایعات منتشر شده، گلکسی A52s 5G از پردازنده سیستم روی چیپ کوالکام اسنپدراگون 778G بهره می‌برد. درکنار این تراشه، پردازنده گرافیکی آدرنو 642L وظیفه پردازش‌های گرافیکی را برعهده دارد. نمایشگر گلکسی A52s 5G یک نمایشگر سوپر امولد 6.5 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس است درکنار نرخ‌ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی تجربه نسبتا خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌اورد.

در قسمت بالای نمایشگر گلکسی A52s 5G، شاهد حفره دوربین سلفی هستیم که به احتمال فراوان یک دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. در قاب پشتی نیز شاهد دوربین چهارگانه متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. گلکسی A52s 5G از باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی همراه با شارژ 25 واتی تغذیه می‌کند که شاید چندان روی کاغذ رقم مناسبی به شمار نرود ولی باید منتظر ماند تا ببینیم در عمل می‌تواند چه کارایی داشته باشد. 

image

درنهایت باید اشاره کرد که گلکسی A52s 5G در لیست گواهی FCC و استاندارد هند دیده شده است که خبر می‌دهد به احتمال زیاد باید منتظر عرضه زودهنگام این گوشی هوشمند در بازار هند و البته بازارهای جهانی بود. براساس لیست گواهی FCC، گلکسی A52s 5G از اتصال 5G دوازده باند، وای‌فای نسخه 6، بلوتوث و NFC بهره می‌برد. همچنین گواهی استاندارد هند خبر داده است که شاید نسخه هندی گلکسی A52s 5G تنها از دو باند 5G بهره ببرد ولی ممکن است یک نسخه با رم 8 گیگابایتی نیز برای هند عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)