خانهاخبار
طبق اطلاعات گیک‌بنچ، شیائومی می میکس 4 با تراشه +SD888 همراه خواهد بود

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، شیائومی می میکس 4 با تراشه +SD888 همراه خواهد بود

با توجه به مشخصات جدید درج شده در گیک‌بنچ، شیائومی می میکس 4 با تراشه اسنپدراگون +888 و احتمالا با دو رم 8 و 12 گیگابایتی راهی بازار می‌شود.
۱۴۰۰/۵/۱۷

گوشی شیائومی می میکس 4 در تاریخ 10 آگوست (پس‌فردا) و در کنار تبلت می پد 5 معرفی خواهد شد و شیائومی رسما تایید کرد که سیستم عامل این گوشی MIUI 12.5 است. خود کمپانی به تراشه بکار رفته در گوشی Mi Mix 4 اشاره نکرده است اما به لطف گیک‌بنچ مشخص شده که این گوشی به تراشه اسنپدراگون +888 مجهز خواهد بود که نسخه پیشرفته تراشه اسنپدراگون 888 است.

image

همانطور که در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای رم 12 گیگابایتی است و با توجه به شایعاتی که از قبل می‌دانیم، نسخه‌ای از این گوشی با رم 8 گیگابایتی هم عرضه خواهد شد. احتمالا نسخه پایه شیائومی می میکس 4 با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگا بایتی تولید شود؛ اما استفاده از 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی هم دور از ذهن نیست.

image

برخی شایعات مدعی بودند که شیائومی می میکس 4 مانند گوشی Mi 11 Ultra دارای صفحه نمایش ثانویه در پشت است؛ رندرهای اولیه سه بعدی دقیقاً همین را نشان دادند اما امکان دارد در انتها متوجه شویم این یک شایعه نادرست است. اخیرا یک پوستر در ویبو آپلود شده که یک "محافظ قاب عقب" برای شیائومی می میکس 4 نشان می‌دهد و نه یک صفحه نمایش واقعی. شاید این مخافظ قرار است نشان دهنده قاب جلویی گوشی باشد که البته یک قاب شیشه ای انتخاب عجیبی برای نمایش آن است.

پوستر رسمی شیائومی می میکس 4

شیائومی Mi Mix 4 مجهز به یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود. ویژگی های دوربین در Mix 4 تنها به لنز قوی عقب آن خلاصه نمی‌شود؛ این گوشی قرار است اولین دوربین زیر نمایشگر شیائومی را داشته باشد. اطلاعات دیگر نشان می‌دهد که این گوشی از قابلیت شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت است. شما در مورد این پرچمدار جدید از طرف شیائومی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)