خانهاخبار
دست‌بند سلامتی شیائومی می بند 6 به قابلیت چراغ قوه مجهز شد!

دست‌بند سلامتی شیائومی می بند 6 به قابلیت چراغ قوه مجهز شد!

جدیدترین بروزرسانی که برای دستبند سلامتی شیائومی می بند 6 عرضه شده، قابلیت چراغ قوه را هم به این دستبند جذاب آورده است.
۱۴۰۰/۵/۱۶

دستبند هوشمند می بند 6 شیائومی در حال دریافت جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل خود است که امکاناتی کاربردی را به این گجت اضافه می‌کند. این بروزرسانی با فرمور 1.0.4.38 قابلیت چراغ قوه و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را به کاربر ارائه می‌نماید. شایان ذکر است که این به‌روز‌رسانی در کشورهای انگلستان، جمهوری چک و کویت منتشر شده است و قرار است به زودی برای مناطق بیشتری نیز منتشر شود. 

به طور کل در حالت چراغ قوه، نمایشگر شیائومی می بند 6 به رنگ سفید در می‌آید و با بیشترین میزان روشنایی خود، نقش یک چراغ قوه کوچک را ایفا می‌کند. این ویژگی برای افرادی که در تاریکی و به خصوص در تاریکی خیابان تردد می‌کنند، می‌تواند کاربردی باشد.

image

در نظر داشته باشید که قبل از دریافت این بروزرسانی، اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن می فیت به نسخه 5.3.0 به‌روز شده باشد. آخرین بروزرسانیسیستم عامل که دستبند شیائومی می بند 6 گرفته بود، به فروردین ماه برمی‌گشت. در بروزرسانی قبلی این دستبند سلامتی، شاهد ویژگی‌هایی مثل پایش تنفس در هنگام خواب بودیم.

شیائومی می بند 6 چند ماه پیش و با ویژگی‌های جدیدی مثل نمایش جدید و تمام صفحه امولد 1.34 اینچی لمسی معرفی شد و از امکانات سلامتی آن می‌توانیم به پایشگر ضربان قلب، کنترل اکسیژن خون و پایش انواع فعالیت‌های ورزشی اشاره کنیم. به طور کل سری می بند از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی در سراسر دنیا است و به واسطه آن، شیائومی بعد از اپل، دومین تولید کننده گجت‌های پوشیدنی در دنیا به حساب می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)