خانهاخبار
مشخصات کامل گلکسی بادز 2 لو رفت

مشخصات کامل گلکسی بادز 2 لو رفت

به نظر می‌رسد گلکسی بادز 2 یک هفته زودتر از آنپکد رونمایی شده است!
۱۴۰۰/۵/۱۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ قرار است در مراسم آنپکد خود که در 11 اگوست مصادف با 20 مرداد برگزار خواهد شد، از 2 گوشی هوشمند تاشو، نسل جدید گلکسی واچ و گلکسی بادز 2 رونمایی کند. اخیرا اخبار بسیار زیادی از جدیدترین نسخه ایربادهای سامسونگ از جمله قیمت آنها در دسترس کاربران قرار گرفت. امروز در خبری دیگر، مشخصات کامل گلکسی بادز 2 فاش شد.

شایان ذکر است که در کنار تمام این اخبار، رندرهایی نیز از گلکسی بادر 2 نیز منتشر شده است که به نظر با نسخه نهایی یکسان خواهد بود و دیگر نباید منتظر مراسم انپکد برای طراحی و شکل ظاهری گلکسی بادز 2 ماند. 

image

از مشخصات فنی گلکسی بادز 2 می‌توان به بلوتوث نسخه 5.2، ظاهری براق و ویژگی حذف نویز فعال (ANC) اشاره کرد. همچنین گلکسی بادز 2 از قابلیت صدای محیط یا Ambient نیز بهره می‌برد که تلفیقی از صدای محیط و موزیک در حال پخش است. هر کدام از ایربادها دارای 3 میکروفون است که برای همین حذف نویز فعال یا حالت Ambient و یا مکالمات تلفنی کاربرد دارند. کیس این هدفون همچنین از قابلیت شارژ Qi نیز پشتیبانی می‌کند. خبر خوب البته درباره گلکسی بادز 2 گواهی IPX7 است که در برابر غوطه‌ور شدن در آب مقاوم است.

عمر باتری گلکسی بادز 2 با قابلیت ANC یا حذف نویز فعال رابطه تنگاتنگی دارد. عمر باتری ایربادها با فعال کردن حذف نویز فعال به 5 ساعت و با غیرفعال کردن آن به 8 ساعت خواهد رسید. این زمان با اضافه کردن کیس شارژ و قابلیت حذف نویز فعال به 13 ساعت و بدون حذف نویز فعال به 20 ساعت خواهد رسید. هر کدام از ایربادها از باتزی 61 میلی‌امپر ساعتی تغذیه می‌کنند و حجم باتری کیس شارژ 472 میلی‌امپر است. همچنین مشخص شده است که تنها با 5 دقیقه شارژ ایربادها قادر به پخش موزیک تا 55 دقیقه خواهند بود. هرکدام از ایربادها 2 درایور ووفر 11 میلی‌متری و توییتر 6.5 میلی‌متری دارد. 

درنهایت باید اشاره کرد با توجه به این که قیمت گلکسی بادز 2 از گلکسی بادز پزو کمتر است و در عین حال مشخصات فنی آن با گلکسی بادز پرو مشابه است، می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ قصد دارد به نوعی فروش محصولات خود را افزایش دهد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

linkin

۱۴۰۰/۵/۱۳
سامسونگ اصلا اهمیتی به مثاله تاخیر صدا و گیمینگ نمیده