خانهاخبار
عکس‌های جدید گوشی آنر X20 لو رفت

عکس‌های جدید گوشی آنر X20 لو رفت

سایت چینی Digital Chat Station عکس‌های جدیدی از گوشی آنر X20 منتشر کرده است که طراحی ظاهری و دوربین‌های آن را به نمایش می‌گذارد.
۱۴۰۰/۵/۱۲

گوشی هوشمند آنر X20 SE در ماه گذشته معرفی شد و حالا یک گوشی جدید تحت عنوان آنر X20 در راه است که هیچ پسوند و پیشوندی در نامش ندارد. عکس‌های این گوشی توسط یک سایت چینی به نام Digital Chat Station منتشر شده که ما را با شکل ظاهری و طراحی گوشی آنر X20 آشنا می‌کند.

طبق اعلام این سایت، در کشور چین افراد زیادی وجود دارند که هنوز استفاده از صفحه نمایش تخت را نسبت به مدل خمیده ترجیح می‌دهند و به همین دلیل آنر تصمیم گرفت برای این سری گوشی خود از نمایشگر خمیده D2.5 استفاده نکند. تصاویر نشان می‌دهند که یک دوربین جلو دوگانه در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر، در داخل حفره قرصی شکل جای گرفته است. هیچ دکمه پاوری بر روی گوشی دیده نمی‌شود و این حذف پاور بدین معنا است که دکمه خاموش/روشن دقیقاً زیر دکمه تنظیم صدا قرار گرفته و به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

گوشی آنر X20

بر روی قاب پشتی گوشی یک فلاش LED به همراه سه دوربین، داخله محفظه‌ای مربعی شکل قرار گرفته‌اند. این طراحی مشابه طراحی گوشی هواوی میت 30 و حتی گوشی جدید هواوی نووا 8i است. با زوم کردن بر روی تصاویر متوجه می‌شویم که یکی از لنزها دارای گشودگی دیافراگم بیشتری نسبت به دو لنز دیگر است و با توجه به آن باید انتظار یک دوربین اصلی، دوربین پرتره و لنز واید را داشته باشیم.

گوشی همراه Honor X20  احتمالا مانند سایر گوشی‌های سری X دارای باتری، صفحه نمایش بزرگ و قیمت مقرون به صرفه مناسب برای کارهای رومزه باشد.

تصویری از بخش پشتی گوشی آنر X20

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)