خانهاخبار
دوربین انر مجیک 3 توسط مدیرعامل آنر لو رفت!

دوربین انر مجیک 3 توسط مدیرعامل آنر لو رفت!

در فاصله ده روز مانده به معرفی رسمی آنر مجیک 3، مدیرعامل آنر ظاهر کلی این گوشی هوشمند را نشان داد
۱۴۰۰/۵/۱۱

براساس اخبار منتشر شده، انتظار داریم که آنر مجیک سه در روز 12 اگوست مصادف با 21 مرداد رونمایی و معرفی شود. امروز اما براساس خبری از GSMArena، مدیر عامل این شرکت فناوری دوربین پنچ‌گانه آنر مجیک 3 را به طور تصادفی نشان داد. درواقع، جورج ژائو، مدیر عامل آنر، برای نشان دادن امکانات هوش مصنوعی آنر مجیک 3 از دستگاهی استفاده کرد که پنج دوربین داشت که به حالت حرف M در قاب پشتی جای گرفته‌اند. به گمان کاربران، این دستگاه به احتمال فراوان آنر مجیک 3 است. 

البته شایان ذکر است که این گوشی در قاب پیش‌تولید قرار دارد تا طراحی آن لو نرود. ولی با وجود این قاب نیز پنج دوربین در قاب پشتی دیده می‌شوند که البته لنز پریسکوپی درکنار این دوربین‌ها قرار ندارد. از دیگر اجزای مهم قاب پشتی می‌توان به یک میکروفون، فلش LED دوگانه در پایین و یک فلش LED دیگر بالا اشاره کرد. 

image

 

این گوشی هوشمند یا همان آنر مجیک 3 در ویدیویی پنج دقیقه‌ای که توسط آنر در شبکه اجتماعی چینی Webio منتشر شده بود، دیده شد. در این ویدیو، جورج ژائو در حال توضیح دادن مشخصات فنی و ویژگی‌های نرم‌افزاری آنر مجیک 3 به بازیکن معروف بازی Go، نی ویپینگ و خبرنگار سابق شناخته شده، ژان کوانلینگ است. یکی از این ویژگی‌ها بی‌صدا شدن رینگتون گوشی هوشمند در صورت نگاه کردن کاربر به نمایشگر است. این ویژگی به خصوص در مواقعی که حریم شخصی برای کاربر مهم است می‌تواند کارساز باشد. 

image

 

شایان ذکر است که آنر مجیک 3 براساس اعلام رسمی شرکت آنر اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس عرضه می‌شود. آنر البته رسما اعلام کرد که آنر مجیک 3 بیش از یک دوربین اصلی خواهد داشت. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که آنر مجیک 3 از یک دوربین 50 مگاپیکسلی، 3 دوربین 64 مگاپیکسلی، سنسور ToF و یا دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره ببرد.

درنهایت باید اشاره کرد که هنوز 10 روز تا زمان معرفی رسمی آنر مجیک 3 مانده است و قطعا در طول این مدت زمان اخبار بیشتری از این گوشی هوشمند به دست خواهد آمد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)