خانهاخبار
جزییات اس پن پرو برای گلکسی زد فولد 3 فاش شد؛ قیمتی 70 پوندی!

جزییات اس پن پرو برای گلکسی زد فولد 3 فاش شد؛ قیمتی 70 پوندی!

در فاصله ده روز مانده به برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ، جزییاتی از قلم هوشمند سامسونگ برای زد فولد 3 لو رفت
۱۴۰۰/۵/۱۰

دیروز براساس گزارشی از GSMArena، جزییاتی از قلم هوشمند سامسونگ یعنی اس پن پرو به دست کاربران رسید. این اطلاعات از طریق توییت یک منبع مطلع در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد. تا به امروز می‌دانیم که اس پن پرو قرار است برای گلکسی زد فولد 3 عرضه شود ولی این منبع خبری اطلاعات جدیدی از جمله قیمت این قلم هوشمند را نیز منتشر کرده است. 

image

براساس این توییت، مشخص شده است اس پن پرو از نوک نازک 0.7 میلی‌متری بهره خواهد برد که آسیبی به صفحه نمایش گلکشی زد فولد 3 وارد نمی‌سازد. همچنین این قلم قادر است تا 4096 سطح فشار را نیز پشتیبانی کند و تجربه لذت‌بخشی تقدیم کاربر نماید. شارژ اس پن پرو از طریق یک درگاه Type-C انجام می‌پذیرد که تاحدودی این ویژگی غیرمنتظره است. البته این منبع اعلام کرده است قلم هوشمند سامسونگ قرار است به طور جداگانه به فروش رسد و از طریق آهنربا (مغناطیسی) به قاب‌های مخصوص متصل خواهد شد. در انتهای این توییت، یه قیمت 70 پوندی این قلم در بریتانیا اشاره شده است تا حدودی قیمت بالایی محسوب می‌شود زیرا نسخه استاندارد S Pen با مشخصات مشابه شامل نوک 0.7 میلی‌متری و پشتیبانی از 4096 سطح فشار تنها نصف قیمت و 35 پوند قیمت دارد. 

image

درنهایت باید اشاره کرد که براساس برخی اخبار موثق، اطمینان داریم که اس پن پرو از اتصال بلوتوثی برای کنترل از راه دور جسچرهای حرکتی بهره می‌برد ولی هنوز نمی‌دانیم چه ویژگی خاصی جز آسیب نزدن به صفحه نمایش زد فولد 3 قلم هوشمند سامسونگ را از باقی قلم‌های هوشمند متمایز می‌سازد و لقب Pro به آن می‌بخشد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)