خانهاخبار
تصاویری از نسخه واقعی گلکسی واچ 4 کلاسیک لو رفت

تصاویری از نسخه واقعی گلکسی واچ 4 کلاسیک لو رفت

به فاصله دو هفته مانده به رویداد انپکد سامسونگ، هر روز اخبار بیشتری از این مراسم بزرگ به گوش می‌رسد.
۱۴۰۰/۵/۹

همانطور که می‌دانیم سامسونگ قرار است در روز 11 اگوست مصادف با 20 مرداد و در طی رویداد معرفی محصولات خود موسوم به آنپکد، از دو ساعت هوشمند خود یعنی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک رونمایی کند. البته براساس رندرهای لو رفته از این دو ساعت هوشمند کاربران تا حدودی با شکل ظاهری آنها آشنا هستند ولی امروز براساس گزارشی از GSMArena، تصاویری واقعی از گلکسی واچ کلاسیک منتشر شده که رندرهای قبلی از این ساعت هوشمند را تایید و ما را تا حدودی با رابط کاربری آن اشنا می‌سازد.

طبق این تصاویر، گلکسی واچ 4 کلاسیک از یک حلقه چرخان و دو دکمه سخت‌افزاری روی سمت راست بدنه خود بهره می‌برد که کاربرد حلقه چرخان برای تجربه بهتر کاربری هنگام گشت و گذار در ساعت است. براساس شایعات، گلکسی واچ 4 کلاسیک قرار است در سه رنگ عرضه شود ولی در این تصاویر تنها 2 رنگ از 3 رنگ ادعا شده قابل مشاهده است.

سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی از سخت‌افزار و اندازه گلکسی واچ 4 کلاسیک را در اختیار کاربران قرار نداده است ولی براساس شایعات قلب تپنده این ساعت هوشمند پردازنده اگزینوس W920 است و در 3 سایز 42، 44 و 46 میلی‌متر عرضه خواهد شد. 

image

 

از دیگر مشخصات گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌توان به محافظ صفحه گوریلا گلس DX/DX، ضدآب تا عمق 50 متری، گواهی نظامی MIL-STD-810G و جی پی اس اشاره کرد. گلکسی واچ 4 کلاسیک از ویژگی‌های سلامتی متعددی مانند اندازه گیری اکسیژن خون، شمارشگر ضربان قلب، پایشگر خواب و قدم‌شمار بهره می‌برد.

براساس شایعه‌ای دیگر سامسونگ قرار است همراه با اضافه کردن سیستم عامل جدید گجت‌های پوشیدنی خود با نام One UI Watch به ساعت‌های هوشمند شرکت خود، تست بادی کامپوزیشن یا تست ترکیب بدن که یک تست سلامتی از اوضاع چربی بدن است را نیز به ویژگی‌های سلامتی ساعت‌ها اضافه کند. شما درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)