خانهاخبار
مدیرعامل پی پال از گسترش خدمات رمز ارزی در این سرویس می‌گوید

مدیرعامل پی پال از گسترش خدمات رمز ارزی در این سرویس می‌گوید

مدیرعامل پی پال از پرداخت های مستقیم از طریق کیف پول رمزارزی و دیگر خدمات رمزارزی در آخرین گزارشات سرمایه‌گذاران سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ خبر داد.
۱۴۰۰/۵/۹

مدیرعامل پی پال، دن شولمن، روز چهارشنبه در جریان گزارشات سرمایه‌گذاران سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ این شرکت، خاطرنشان کرده که مشتریان پی پال به زودی از طریق این بستر پرداخت جهانی، به طیف وسیعی از خدمات رمزارزی دسترسی خواهند داشت.

همچنین شولمن با توصیف این طرح با عنوان «کد کامل»، گفت: «کیف پول پی پال طی چند ماه آینده به‌طور کامل برای مشتریان در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. ویژگی‌های جدید شامل پس‌انداز با سود بالا، دسترسی زودهنگام به وجوه سپرده مستقیم و الگوریتم‌های پیشرفته خواهد بود و توسط هوش مصنوعی پیشرفته و سایر قابلیت‌های یادگیری ماشینی هدایت می‌شود.»

مثالی که او در این زمینه آورده، مربوط به چک‌های Stimulus می‌شود. برای مثال گفته است که می‌توان این نوع چک‌ها را مستقیما در کیف پول دیجیتالی خود دریافت می‌کنید و برای نقد کردن آن‌ها هم لازم نیست تا بانک بروید.

image

شولمن همچنین به فشار توسط دولت‌ها برای فراگیری ارزهای دیجیتال صادر شده توسط بانک مرکزی اشاره کرده که، که میتواند با استفاده از چنین کیف‌پول‌های رمزنگاری شده توزیع شوند. به گفته او حتی همین تکنولوژی همین حالا هم در چین استفاده می‌شود.

در مورد ایالات متحده، تلاش و زمان زیادی برای معرفی کیف پول‌های دیجیتال لازم است، به ویژه در مورد میلیون ها آمریکایی «بدون بانک» که در حاشیه سیستم مالی وجود دارند و به مکان‌هایی مانند صندوق های چک نقد تکیه می‌کنند. اما همانطور که شولمن اشاره می‌کند، بازپرداخت آن می‌تواند بسیار زیاد باشد و هزینه‌های دولت فدرال و ایالتی و افراد را کاهش دهد.

پس از آنکه ونمو (Venmo) متعلق به پی پال در ماه آوریل، خدمات رمز ارز را در سیستم‌عامل خود راه‌اندازی کرد، این شرکت در مجموع ۵۸ میلیارد دلار آمریکا حجم پرداخت را برای سه ماه در ۷۶ میلیون حساب فعال گزارش کرد. خود پی پال نیز ۴۰۰ میلیون کاربر فعال را در طی این سه ماه با کل پرداخت ۳۱۱ میلیارد دلار آمریکا گزارش کرده است.

پی پال اخیراً محدودیت خرید رمز ارز خود را برای مشتریان در ایالات متحده به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار در هفته افزایش داده است تا در هنگام استفاده از رمزارزها، آن‌ها به مشتریان انتخاب و انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)