خانهاخبار
اوپو قرار است شارژر مغناطیسی بدون سیم عرضه کند!

اوپو قرار است شارژر مغناطیسی بدون سیم عرضه کند!

بعد از اپل و ریلمی، حالا نوبت اوپو است تا شارژر مغناطیسی خود را عرضه کند تا پیش از پیش رقابت‌های حوزه فناوری داغ شود
۱۴۰۰/۵/۹

ریلمی با عرضه شارژر مغناطیسی خود با نام MagDart به اولین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی بدل خواهد شد که نسخه مخصوص خود از شارژر بدون سیم اپل یعنی MagSafe را تولید می‌کند. به علاوه، شارژر مغناطیسی بدون سیم ریلمی یعنی MagDart قرار است هفته بعد رونمایی شود. 

 

image

 

از آن‌جایی که ریلمی کارش را به عنوان یک شرکت زیر مجموعه اوپو شروع کرد، شاید برای کاربران چندان عجیب نباشد که اوپو نیز در حال کار روی شارژر مغناطیسی بدون سیم است. این خبر امروز براساس رندرهای منتشر شده از این شارژر به بیرون درز کرد.

البته متاسفانه هنوز مشخصات فنی شارژر مغناطیسی اوپو منتشر نشده است و تنها می‌توان براساس این رندرها به شکل ظاهری کوچک و درگاه Type-C آن در کنار شارژر پی برد. 

image

 

ریلمی که در حال حاضر MagDart را مدام تبلیغ می‌کند، مدعی شده است که شارژر مغناطیسی این شرکت 440 درصد سریع‌تر از MagSafe است که به نوبه خود عدد اعجاب‌انگیزی به نظر می‌رسد. 440 درصد سریع تر MagSafe با توان 15 وات ما را به عدد 81 وات می‌رساند که می‌تواند سریع‌ترین شارژر بدون سیم لقب بگیرد و انقلابی در این زمینه ایجاد کند. البته شایان ذکر است که MagDart از شارژر بدون سیم اوپو بزرگ‌تر است و همچنین دارای فن خنک‌کننده نیز است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت شارژر اوپو از نظر سرعت شارژ به MagDart نخواهد رسید و یا حتی شاید در حد و اندازه MagSafe با توان 15 وات ظاهر شود. 

image

در نهایت باید اشاره کنیم که گویا تمرکز شرکت‌های فناوری به تدریج از گوشی‌های هوشمند به سمت لوازم جانبی متنوع و کاربردی در حال حرکت است و رقابت‌ها در این حوزه به شدت در حال پیشرفت است. البته شایان ذکر است که تمام این رقابت‌ها به نفع کاربران خواهد بود زیرا دست آنها را برای انتخاب‌های متنوع باز می‌گذارد. شما در مورد این کار ریلمی چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا این شارژرهای مغناطیسی آنقدر قوی می‌شوند که شاهد حذف پورت از گوشی‌ها در آینده نزدیک باشیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)