خانهاخبار
گلکسی A52s با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ مشاهده شد

گلکسی A52s با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ مشاهده شد

با توجه به مشخصات درج شده در گیک‌بنچ گوشی گلکسی A52s با نسل جدید تراشه‌های اسنپدراگون به بازار عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۵/۶

سامسونگ در ماه مارس از گوشی‌های گلکسی A52 و A52 5G رونمایی کرد که به ترتیب مجهز به تراشه G720 و G750 بودند. نسخه جدید این سری با مدل SM-A528B در گیگ‌بنچ درج شده که دارای تراشه قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی خود است. این گوشی احتمالا با نام A52s روانه بازار می‌شود و دارای تراشه اسنپدراگون G778 خواهد بود.

همانطور که در مشخصات درج شده بنچمارک مشاهده می‌کنید، جلوی مادر برد کلمه Lahaina ثبت شده که مخفف تراشه اسنپدراگون 888 است اما به نام این تراشه به صورت واضح اشاره نشده است. امتیازهای این گوشی در گیک‌بنچ با امتیازات گوشی Honor 50 مطابقت دارد.

این گوشی دارای اندروید 11 همراه با 8 گیگابایت رم خواهد بود. چیپست G778 در مقایسه با G750، با فرایند پیشرفته تر «6 نانومتر TSMC در مقابل 8 نانومتر سامسونگ» ساخته شده است و از هسته های پردازنده جدیدتر مبتنی بر Cortex-A78 به جای A77 بهره می‌برد.

 تراشه جدید به مودم پرسرعت 5G تا ۳.۳ گیگابیت بر ثانیه و اتصال محلی بهتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 مجهز است و iمچنین پردازنده گرافیکی این گوشی به جای مدل L619، از مدل Adreno 642L بهره مند خواهد بود.

مشخصات گوشی گلکسی A52s با تراشه اسنپدراگون 778G

بر طبق گزارش GalaxyClub برخی از منابع، خبر از عرضه این گوشی با رنگ‌های سیاه، سفید و سبز روشن در اروپا می‌دهند. شاید شاهد تنوع رنگی بیشتر این گوشی باشیم اما باید برای دیدن آن‌ها تا روز رونمایی آن صبر کنیم. احتمالا گوشی A52s در رویداد آنپکد ماه آگوست حضور نخواهد داشت و بعد از آن رویداد به صورت جداگانه از آن رونمایی کنند. سری s سامسونگ معمولا دارای بهبودهایی در بخش دوربین هم هستند و بنظر می‌رسد گوشی A52s علاوه بر تراشه در قسمت‌های دیگر هم ارتقا پیدا کرده باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)