خانهاخبار
ریلمی فلش اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژ بی‌سیم مغناطیسی خواهد بود

ریلمی فلش اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژ بی‌سیم مغناطیسی خواهد بود

طبق جدیدترین تیزر عکس منتشر شده توسط ریلمی، این برند به زودی گوشی همراه ریلمی فلش با قابلیت شارژ مغناطیسی MagDart را معرفی می‌کند
۱۴۰۰/۵/۵

دیروز گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت ریلمی قرار است از اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر مغناطیسی رونمایی کند و امروز این خبر توسط خود ریلمی به تایید رسید. این برند تیزر عکسی از گوشی همراه ریلمی فلش به نمایش گذاشت که تایید می‌کند این گوشی دارای شارژ مغناطیسی بوده و علاوه بر آن نشان می‌دهد در قاب پشتی مجهز به سه دوربین خواهد بود اما اطلاعات بیشتری در مورد دوربین‌ها در دست نیست.

ریلمی هنوز هیچ جزئیات دیگری را در مورد Realme Flash افشا نکرده اما می‌دانیم که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش با لبه‌های خمیده است و دوربین سلفی آن هم در داخل یک حفره و در قسمت بالایی نمایشگر جای گرفته. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 خواهد بود که در کنار آن، 12 گیگابایت رم هم قرار می‌گیرد. ریلمی فلش با Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 همراه است 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی هم دارد. البته گویا مدل‌هایی با حافظه‌های ذخیره سازی بیشتر هم وجود دارند.

پوستر رسمی از ریلمی فلش

شارژ بی‌سیم ریملی فلش با نام MagDart از یک USB-C بهره می‌برد و بر روی قاب پشتی گوشی قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت این شارژر در دست نیست اما اطلاعات حاکی از آن است که سرعت شارژ آن از 15 وات فراتر رفته و پرسرعت‌ترین شارژر بی‌سیم مگنتی در دنیا خواهد بود. البته رقیبی هم به جز مگ سیف 15 واتی اپل ندارد فعلا. احتمالا برند ریملی در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید خود و قابلیت شارژ بی‌سیم MagDart به اشتراک گذارد.

شارژ بی‌سیم مغناطیسی ریملی فلش

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)