خانهاخبار
بلک بری به لطف Onward Mobility می‌تواند یک بازگشت شکوهمندانه داشته باشد

بلک بری به لطف Onward Mobility می‌تواند یک بازگشت شکوهمندانه داشته باشد

پیش برنامه منتشر شده از Onward Mobility خبر از معرفی گوشی جدید بلک بری می‌دهد.
۱۴۰۰/۵/۵

برند بلک بری از تاریخ آگوست 2020 به عنوان زیرمجموعه‌ای از Onward Mobility به شمار می‌رود و از آن زمان تا به امروز تنها وعده‌هایی در مورد معرفی گوشی‌های جدید بلک‌بری شنیده‌ایم. به تازگی برنامه‌ای از فعالیت‌های پیش روی این برند منتشر شده که نشان دهنده معرفی یک گوشی همراه جدید است.

این برنامه در واقع یک لیست اشتراک‌گذاری شده برای شرکا و طرفدارانی است که می توانند به روزرسانی‌ها، ویژگی‌ها و محصولات جدید را قبل از عموم مردم مشاهده کنند. در لندینگ پیج Onward Mobility گفته شده که افراد و سازمان‌ها قادر خواهند بود به صورت مستقیم قدم‌های بعدی کمپانی را دنبال نمایند. بزرگترین نکته قابل توجه در این اطلاعیه، گوشی جدیدی است که احتمالا در دست تولید قرار دارد.

Onward Mobility در زمینه نرم افزارهای امنیتی تجربه زیادی دارد  اما در زمینه سخت افزار موبایل هیچ تخصصی نداشته و احتمالاً به همین دلیل است که به سراغ شرکایی مانند مخابرات و اینفلوئنسرها می‌رود که مخاطبان را بهتر می‌شناسند.

پیش برنامه کمپانی Onward Mobility

شما در مورد خبر بازگشت بلک بری به بازار موبایل چه فکر می‌کنید؟ آیا بلک بری می‌تواند حداقل بخشی از سهم بازاری که در اختیار داشت را دوباره پس بگیرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۵/۵
عاشق این برند هستم ولی حیف ک با بقیه شرکت ها جلو نمیره و همیشه یجورایی گوشیهایی تولید کرده ک در حد میان رده های بازار بوده نمیدونم چرا یه بالا رده درست حسابی تولید نمیکنه که بتونیم بریم سراغش