خانهاخبار
اوپو واچ 2 در چین معرفی شد

اوپو واچ 2 در چین معرفی شد

نسل جدید ساعت هوشمند اوپو با نام اوپو واچ 2 معرفی شده که فعلا فقط قرار است در چین با اندروید 8.1 همراه باشد. نسخه بین المللی اما Wear OS خواهد داشت.
۱۴۰۰/۵/۵

امروز ساعت هوشمند اوپو واچ 2 به عنوان دومین نسل از ساعت‌های اوپو معرفی شد که با چیپست اسنپدراگون Wear 4100 همراه است. جالب اینکه در کنار این چیپست، یک چیپست همراه دیگر به نام آپولو 4s هم قرار دارد که توسط شرکت Ambiq ساخته شده است. ترکیب این دو پردازنده باعث شده تا اوپو بتواند شارژدهی در ساعت اوپو واچ 2 را افزایش دهد. آنطور که این شرکت رسما گفته، مدل 46 میلی‌متری این ساعت می‌تواند با یک بار شارژ تا 4 روز شارژدهی داشته باشد. اگر حالت Power Saver هم روشن باشد، شارژدهی این ساعت به 16 روز می‌رسد که فوق العاده است. در کنار این‌ها، شارژر سریع VOOC 2.0 هم پشتیبانی می‌شود که در ده دقیقه می‌تواند این ساعت را برای استفاده یک روزه شارژ کند!

اوپو واچ 2 با پردازنده اسنپدراگون Wear 4100 همراه است

اوپو واچ 2 مثل نسل قبلی‌اش با پشتیبانی از eSIM همراه است تا کاربران بتوانند از شبکه موبایلی هم استفاده کنند. البته این ویژگی فعلا در ایران کاربردی نیست. اندازه‌هایی که اوپو واچ 2 در آن‌ها عرضه می‌شود نیز مدل‌های 42 و 46 میلی‌متری است. یک مدل بدون پشتیبانی از eSIM که قیمت ارزان‌تری هم دارد عرضه شده که البته فقط برای مدل 42 میلی‌متری است.

اوپو واچ 2 طراحی کاملا شبیه به نسل قبلی‌اش دارد

اوپو واچ 2 مثل نسل قبلی از یک نمایشگر OLED که در کناره‌ها خمیدگی دارد استفاده می‌کند. این پنل نمایشگر 326 پیکسل در هر اینچ دارد و سرعت آن هم ۶۰ هرتزی است. مدل 42 میلی‌متری نیز نمایشگر ۱.۷۵ اینچی دارد. مثل نسل قبلی، دو دکمه هم در سمت راست این ساعت هوشمند قرار گرفته‌اند.

این ساعت به صورت مداوم و 24 ساعته، ضربان قلب و SpO2 یا همان میزان اکسیژن خون را پایش می‌کند. ویژگی تحلیل خواب کاربر هم برای اوپو واچ 2 در نظر گرفته شده و موارد دیگر مثل پایش میزان استرس کاربر هم حاضر هستند. برای ورزش هم بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در نظر گرفته شده که بتوان با این ساعت آن‌ها را پایش کرد. بدنه اوپو واچ جدید هم گواهی 5 ATM را گرفته که یعنی تا پنجاه متر زیر آب مقاوم خواهد بود. برای تکمیل شدن ویژگی‌های سخت‌افزاری این ساعت، پشتیبانی از GPS را هم اضافه کنید.

اوپو واچ 2 به صورت ۲۴ ساعت ضربان قلب و اکسیژن خون کاربر را اندازه‌گیری می‌کند

 

اوپو واچ 2 قرار است از ۱۵ مرداد برای پیش‌خرید در چین عرضه شود. مدل پایه که 42 میلی‌متری است و پشتیبانی از eSIM ندارد، ۲۰۰ دلار قیمت خورده است. مدل eSIM دار آن هم حدود ۲۳۱ دلار خواهد بود. مدل 46 میلی‌متری هم قیمت ۳۱۰ دلاری خواهد داشت. 

مدل‌ها و قیمت‌های اوپو واچ 2 در چین

 

در پایان باید این نکته را هم بگوییم که این ساعت در کشور چین با سیستم عامل کاستوم شده اندروید 8.1 همراه است که رابط کاربری ColorOS روی آن نصب می‌شود و از این نظر با نسل قبلی تفاوتی ندارد. برای نسخه بین‌المللی اما گفته شده که قرار است از سیستم عامل Google Wear OS جدید برای این ساعت استفاده شود اما هنوز نه آن سیستم عامل را دیده‌ایم و نه مشخص است که اوپو واچ 2 کی برای بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود. احتمالا باید صبر کنیم تا ساعت گلکسی واچ 4 سامسونگ معرفی شود تا بالاخره نسخه جدید Wear OS را هم ببینیم. شما در مورد اوپو واچ 2 چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)