خانهاخبار
۴۳ درصد از مردم سنگاپور روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند

۴۳ درصد از مردم سنگاپور روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند

طبق یک نظرسنجی بیش از ۴۳ درصد مردم سنگاپور در رمزارزها سرمایه گذاری کرده‌اند که از این میزان، دو سوم از سرمایه گذاران رمزارزی سنگاپوری بین ۲۶ تا ۴۵ سال سن دارند.
۱۴۰۰/۵/۵

به گزارش cointelegraph، براساس نظرسنجی شاخص ذخیره رمزارزی مستقل (IRCI) .که توسط بورس رمزارز آسیا و ایندیپندنت رزرو انجام شده، نشان داده شده که پذیرش رمزارزها در سنگاپور در حال رشد است. مخصوصا جوانان اهل سنگاپور سراغ رمزارزها رفته‌اند که به دنبال استفاده از پتانسیل ثروت نسبی بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که ۴۳٪ از پاسخ دهندگان دارای رمزارز هستند و ۴۶٪ قصد خرید رمزارز را در یک سال آینده دارند. حدود ۶۶٪ از پاسخ دهندگان دارندگان رمزارزها در گروه سنی ۲۶ تا ۴۵ هستند.

جای تعجبی نیست که ۹۳٪ از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مردم فقط اسم بیت کوین را شنیده‌اند. نزدیک به ۴۰٪ از پاسخ دهندگان، بیت کوین را یک «دارایی سرمایه گذاری» توصیف کرده‌اند و ۲۵٪ آن را «ذخیره ارزش» یا «طلای دیجیتال» نامیده‌اند.

در میان افراد ۲۶ تا ۳۵ ساله، سه چهارم گفتند که معتقدند رمزارزها به طور گسترده ای توسط افراد و کسب و کارها پذیرفته خواهند شد. این نگرش‌ها نشان دهنده آغوش باز سنگاپور در برابر دارایی‌های دیجیتال در بخش های متعددی از جامعه است. طبق آخرین گزارش از سوی Cointelegraph، مقامات مالی در سنگاپور تأیید کردند که آن‌ها در حال کار با همتایان فرانسوی خود برای بررسی برنامه های مرزی ارزهای دیجیتال با بانک مرکزی یا CBDC هستند.

سازمان مالی سنگاپور، بانک مرکزی ایالت این شهر، با استقبال فراوان به شهروندان خود در قبال ایده های استفاده از رمزارزها در سطح کشور، جوایز نقدی در نظر گرفته است.

image

آدریان پرزلوزی، مدیر عامل ایندیپندنت رزرو، سنگاپور را به دلیل زیرساخت های قوی و تنظیم شده بازارهای مالی و استقبال از فناوری های جدید، «قطب کلیدی در آسیا» توصیف کرد.

راکس سوندحی، مدیر عامل ایندیپندنت رزرو، مزایای سنگاپور را در ایمیلی به Cointelegraph بیشتر توضیح داد:

بسیاری از مبادلات رمزارز و کسب و کارهای بلاکچینی به دنبال قطعیت نظارتی هستند. قانون خدمات پرداخت سنگاپور یک چارچوب عملیاتی برای صدور مجوز نظارتی را ارائه می دهد. با این کار، سنگاپور آماده است تا اعتبار خود را به عنوان یک رهبر در این فضا با برنامه‌‌های صدور مجوز از مبادلات دارایی های دیجیتال از سراسر جهان که قبلاً ارسال شده است، گسترش دهد.

سخنگوی این مبادله به Cointelegraph گفته است که به نظر می‌رسد سنگاپوری‌ها، هر زمانی که با ملت‌های دیگر مقایسه می شوند، بسیار جلوتر هستند. برای مثال: این صرافی یک مطالعه مستقل از استرالیا در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد که نرخ مالکیت رمزارز را ۱۸٫۶٪ نشان می داد. به طور کلی ، سنگاپور نمره ۶۳ را در IRCI در مقیاس ۱ تا ۱۰۰ کسب کرد، در حالی که در سال ۲۰۲۰ برای استرالیا ۴۷ بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)