خانهاخبار
مشخصات و تصاویر ریلمی X9 پرو به طور کامل لو رفت

مشخصات و تصاویر ریلمی X9 پرو به طور کامل لو رفت

گوشی هوشمند ریلمی X9 پرو در گواهی TENAA دیده و مشخصات آن افشا شد.
۱۴۰۰/۵/۵

اخیرا در گواهی MIIT یک گوشی هوشمند با کد RMX3881 و مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 4880 میلی‌امپرساعتی، اندورید 11 و پشتیبانی از 5G دیده شد که به گمان بسیاری همان ریلمی X9 پرو است و امروز با پدیدار شدن این گوشی هوشمند در لیست گواهی TENAA مشخصات و تصاویر آن با نزدیک‌ شدن به زمان عرضه لو رفت.

گواهی TENAA با تایید مشخصاتی که گواهی MIIT  اعلام کرده بود مشخصاتی مانند نمایشگر ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس را به آن اضافه می‌کند. همچنین قلب تپنده ریلمی X9 پرو پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است که با سه مدل رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

image

 

در بخش دوربین ریلمی X9 پرو در قاب جلو میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است و در قاب پشتی نیز 4 حفره دایره‌ای شکل قرار دارد بنابر گفته ریلمی در 3 عدد از این حفره‌ها یک دوربین 48 مگاپیسکلی اصلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی که به احتمال فراوان دوربین‌های تشخیص عمق و ماکرو هستند قرار دارند.

از نظر شکل ظاهری ریلمی X9 پرو 8.8 میلی‌متر ضخامت و 191 گرم وزن دارد و سنسور اثر انگشت آن در سمت راست بدنه قرار گرفته است. همچنین باید اشاره کرد که ریلمی X9 پرو در دو رنگ بنفش و آبی عرضه خواهد شد.

درنهایت هنوز اشاره مستقیمی از طرف ریلمی درباره ریلمی X9 پرو نشده است ولی باتوجه به دیده شدن این گوشی در لیست گواهی TENAA می‌توان گفت زمان زیادی تا عرضه این گوشی هوشمند باقی نمانده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)