خانهاخبار
موتورولا موتو اج 20 و Edge 20 Pro هفته آینده معرفی خواهند شد

موتورولا موتو اج 20 و Edge 20 Pro هفته آینده معرفی خواهند شد

طبق جدیدترین بیانیه موتورولا در ویبو، از سری این شرکت از سری گوشی‌های جدید خود با نام‌های موتورولا اج 20 و موتورولا اج 20 پرو در تاریخ ۱۴ آبان معرفی می‌شوند.
۱۴۰۰/۵/۴

گوشی‌های موتورولا موتو اج 20  و Moto Edge 20 Pro اخیرا در رگولاتوری چینی TENAA  ظاهر شده بودند و مشخص شده بود که عرضه رسمی آن‌ها نزدیک است. امروز خود برند موتورولا تاریخ رونمایی از این دو گوشی را 5 آگوست مصادف با ۱۴ مرداد ماه اعلام کرده است.

در حالی که داخل این اطلاعیه نامی از مدل گوشی‌ها ذکر نشده اما با توجه به پوستری که دوربین قوی آن را به نمایش می‌گذارد، باید منتظر سری جدید موتو اج 20 باشیم. هر دو گوشی در پلتفرم‌های دیگر هم مشاهده شدند. مدل XT2143-1 که احتمالاً موتورولا موتو اج 20 است که در Geekbench هم دیده شده و XT2153-1 Pro هم در وب سایت NTBC تایلند درج شده است.

تاریخ رسمی معرفی سری Edge 20

گوشی همراه موتورولا اج 20 با تراشه اسنپدراگون 778G «با نام رمزیberlin » عرضه می‌شود و رم آن 8 گیگابایتی خواهد بود. سیستم عامل این گوشی اندروید 11 درج شده و از نمایشگری ۶.۶٧ اینچی OLED هم بهره می‌برد. از سمت دیگر هیچ جزئیاتی برای گوشی Edge 20 Pro درج نشده و تنها نام گوشی و قابلیت 5G آن تایید شده است.

انتظار می رود که گوشی‌های سری موتورولا اج 20 شامل سه گوشی اج 20 لایت، اج 20 معمولی و اج 20 پرو باشند. البته گفته می‌شود که سری Motorola Edge 20 در آمریکای شمالی دارای مشخصات متفاوتی خواهد بود که این یعنی در مجموع چهار گوشی در این خانواده قرار می‌گیرند. اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها مطرح نشده اما شاید نام اج در آن‌ها، مشخص کند که لبه‌های خمیده در کنار نمایشگر این گوشی ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)