خانهاخبار
اوپو واچ 2 از قابلیت مکالمه پشتیبانی می‌کند

اوپو واچ 2 از قابلیت مکالمه پشتیبانی می‌کند

جدیدترین تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند اوپو نشان می‌دهد این ساعت دارای قابلیت مکالمه است.
۱۴۰۰/۵/۳

اوپو واچ 2 که قرار است در تاریخ 5 مرداد رونمایی و معرفی شود، براساس تصاویری که افشاگر توئیتری معروف حوزه تکنولوژی یعنی ایوان بلس منتشر کرده، از قابلیت مکالمه بهره خواهد برد. البته باید اشاره کرد از آن جا که نسل قبلی این ساعت یعنی اوپو واچ نیز دارای ویژگی مکالمه بود وجود این قابلیت در نسل دوم این ساعت‌ها چندان دور از ذهن نبود. به علاوه، اوپو واچ از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند ولی این قابلیت تنها در چین فعال است. بنابراین هنوز معلوم نیست که آیا اوپو واچ 2 نیز از سیم‌کارت الکترونیکی تنها در چین پشتیبانی خواهد کرد و یا ممکن است برای بقیه کشورها نیز این قابلیت عرضه شود.

تصویر لو رفته از اوپو واچ 2

براساس دیگر تصویر منتشر شده، مشخص است اوپو واچ 2 از جی‌پی‌‌اس داخلی بهره خواهد برد که مسیریابی را برای کاربر ساده خواهد کرد. نسل قبلی این ساعت نیز دارای یک جی‌پی‌اس داخلی بود پس به احتمال فراوان اوپو واچ 2 نیز به یک جی‌‌پی‌اس داخلی مجهز خواهد شد.

اوپو واچ 2 هم مثل نسل قبلی‌اش به جی‌پی‌اس داخلی مجهز خواهد بود

تا به امروز اوپو اخبار زیادی پیرامون اوپو واچ 2 منتشر نکرده است ولی براساس خبری که خرده فروشی چینی به نام JD.com اعلام کرده، این ساعت هوشمند قرار است با پردازنده آپولو 4s، حالت گیمینگ و کنترل از راه دور دوربین عرضه شود. این در حالی است که بر اساس شایعات قبلی، ادعا شده بود که اوپو واچ 2 درکنار پردازنده آپولو 4s از پردازنده اسنپدراگون wear 4100 هم بهره برده است. طبق این شایعات از دیگر مشخصات اوپو واچ 2 می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونکی و LTE ، اپلیکیشن جدید Oppo Relax و سنجش میزان استرس اشاره کرد.

در بخش نرم‌افزار اوپو واچ 2 سیستم‌عامل Color را اجرا خواهد کرد که از قبلیت RTOS و یا سیستم عامل بلادرنگ برای افزایش عمر باتری پشتیبانی خواهد کرد. سیسم عامل بلادرنگ باعث می‌شود هر دستور نرم‌افزاری در زمان مناسب و مشخص توسط سخت‌افزار انجام شود و به عبارت دیگر منابع سخت‌افزاری به درستی مصرف شود. در نهایت باید اشاره کرد که اوپو واچ 2 در دوسایز متداول 42 و 46 میلی‌متری و در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)