خانهاخبار
آمازون در پی استخدام مدیر برای دپارتمان بلاکچین و رمزارزها!

آمازون در پی استخدام مدیر برای دپارتمان بلاکچین و رمزارزها!

آمازون با ایجاد فرصت شغلی به دنبال استراتژیست و روشی برای پرداخت مبتنی بر بستر بلاکچین یا رمزارزها است
۱۴۰۰/۵/۳

تقریبا هرچند وقت یکبار شایعاتی پیرامون استخدام افراد متخصص در زمینه بلاکچین و رمزارزها از سوی شرکت‌های بزرگ مانند اپل و فیسبوک به بیرون درز می‌کند و هیجانات بازار را افزایش می‌دهد، اینبار طبق اخبار، آمازون می‌خواهد فردی متخصص را برای مدیریت دپارتمان بلاک چین و ارزهای دیجیتال خود استخدام کند.

به نقل ازDecrypt، در متن آگهی استخدام ذکر شده که این فرد باید دارای تجربه و تخصص در زمینه بلاک چین‌های بانکی و ارزهای دیجیتال باشد. به نظر می‌رسد هدف آمازون از تشکیل این دپارتمان، طراحی یک نقشه راه برای راه‌اندازی یک ارز دیجیتال باشد. با وجود این، آمازون در رابطه با هدف خود اظهارنظر نکرده است. گفتنی است در فهرست موقعیت‌های شغلی باز آمازون دست کم ۷۰ فرصت مرتبط با حوزه بلاک چین وجود دارد.

بیانیه بعدی که سخنگوی آمازون با Decrypt و سایر رسانه ها به اشتراک گذاشت شعله های آتش را برافروخت و اظهار داشت بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان، به طور پیگیر در حال بررسی امکان فعال کردن پرداخت توسط رمزارزها است.

image

در این بیانیه آمده است: «ما از نوآوری که در زمینه رمزارزها اتفاق می‌افتد الهام گرفته‌ایم و در حال کاوش هستیم که این فناوری به چه نحوی به ما کمک خواهد کرد. همچنین ما معتقدیم که آینده بر روی فناوری های جدیدی ساخته خواهد شد که پرداخت های مدرن، سریع و ارزان را قادر می‌سازند و امیدواریم که آن آینده را، در اسرع وقت برای مشتریان آمازون به ارمغان بیاوریم».

«اکتشاف» می‌تواند برای یک شرکت عظیم الجثه با منابع تقریباً نامحدود و هزاران کارمند معانی زیادی داشته باشد. به طور خلاصه این روز‌ها در هر شغل برای رسیدن به بیشترین بازده به یک متخصص بلاکچین یا ارزهای دیجیتال نیاز است، همچنین انتظار می‌رود افراد متخصص «توانایی رهبری خرید و سرمایه گذاری برای قابلیت های جدید» و توسعه «استراتژی راه‌اندازی» را به دست آورند. در نهایت هم همه اینها نشان دهنده این است که این شرکت در حال بررسی تمامی زوایا رمزارزها و بلاکچین است.

تیم فین‌تک تبلیغاتی آمازون نیز به دنبال یک مهندس ارشد نرم افزار بوده تا روی « دفتر مالی، سیستم های صورتحساب و سازش برای ایجاد شفافیت داده ها در داده های مالی فراملی» کار کند که به طور مستقیم در آن زمان به بلاکچین اشاره نشده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Soracode

۱۴۰۰/۵/۳
با تشکر از GSM : دوستان ما داخل اینستاگرام تازه پیج زدیم و پیجمون هم راجب دنیای برنامه نویسیه و یک مسابقه برگزار کردیم اگه مایل بودین تشریف بیارین شرکت کنید. ممنون از همه. آی دی پیج soracode_ir