خانهاخبار
تبلت جدید آنر V7 پرو در تیزر اخیر این شرکت دیده شد

تبلت جدید آنر V7 پرو در تیزر اخیر این شرکت دیده شد

شرکت آنر در حال آماده سازی یک تبلت جدید است که قرار است از پردازنده معرفی نشده مدیاتک هم استفاده کند. این تبلت که آنر V7 پرو دارد، در تیزر جدید این شرکت دیده شده است.
۱۴۰۰/۵/۲

شرکت آنر به تازگی تیزری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که تبلت جدید این شرکت را نشان می‌دهد. این تبلت قرار است آنر V7 پرو نام بگیرد و قرار است در کنار سری گوشی‌های آنر مجیک 3 در تاریخ ۱۲ اوت یا ۲۱ مرداد ماه معرفی شود. به محضی که این تیزر توسط آنر پخش شد، حساب کاربری Digital Chat Station هم در ویبو اعلام کرده که این محصول قرار است با چیپست دیمنسیتی 1300T همراه باشد. جالب اینکه این چیپست هنوز معرفی نشده است.

مشخص هم نیست که این چیپست چه زمانی معرفی خواهد شد اما بعید نیست در طی روزهای آینده و زودتر از آنر V7 پرو، با چیپست جدید مدیاتک آشنا شویم. این مورد را که کنار بگذاریم، تیزر زیر وارد مهمی از طراحی این تبلت را هم فاش می‌سازد.

image

اولین مورد اینکه کناره‌های این تبلت لبه‌هایی کاملا صاف و تخت را شاهد هستیم که این روزها تبدیل به ترندی در دنیای تبلت‌ها شده است. همچنین در عین حال که کناره‌های تبلت و احتمالا شاسی کلی این محصول آلومینیومی است، شاهد استفاده از پوشش چرمی در بخش پشتی آنر V7 پرو هستیم. احتمالا این چرم هم از نوع گیاهی خواهد بود. جایگاه دوربین‌ها هم نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد و با اینکه اطلاعاتی در مورد دوربین‌ها نداریم اما ممکن است یک دوربین واید و التراواید ببینیم.

جایگاه سیمکارت در لبه کناری این تبلت هم دیده می‌شود. بنابراین بعید نیست آنر V7 پرو با پشتیبانی از شبکه 5G هم به بازار عرضه شود. در هر صورت، زمان زیادی تا معرفی این تبلت باقی نمانده و بعید نیست در روزهای پیش رو، اطلاعات بیشتری از این محصول لو برود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)