خانهاخبار
احتمالا آیفون 13 اپل از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

احتمالا آیفون 13 اپل از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

طبق جدیدترین شایعات، سری جدید گوشی‌های آیفون 13 با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی برخوردار خواهند بود و احتمالا در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند.
۱۴۰۰/۵/۲

آخرین شایعه منتشر شده در مورد آیفون 13 اطلاعاتی از شارژ سریع این گوشی همراه به ما می‌دهد. طبق گزارش جدید MyDrivers و با استناد به اطلاعات رسانه‌های خارجی، ممکن است اپل سرعت شارژ باتری برخی از مدل های آیفون 13 را به 25 وات افزایش دهد.

آیفون 12 از شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کند و حتی در صورت افزایش این عدد به 25 وات، احتمالا تغییر زیادی احساس نشود. MyDrivers خاطر نشان می‌کند که شارژر 18 واتی اپل دیگر در دسترس نخواهد بود. هزینه خرید شارژر 25 وات اپل هم کمی بیشتر از شارژر 20 واتی است که در حال حاضر با قیمت 19.99 دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد. کاربرانی که قصد دارند از سرعت شارژ بالاتر بهره مند شوند، مجبور به خرید شارژر جدید خواهند بود زیرا اپل دیگر آداپتور شارژر را در جعبه قرار نمی‌دهد.

آیفون 12 پرو و محتویات بسته‌بندی آن که تنها شامل یک کابل می‌شود

انتظار می‌رود که آیفون های جدید اپل در ماه سپتامبر یا حوالی آن ماه معرفی شوند. نسل بعدی آیفون‌ها ممکن است ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را با خود به همراه داشته باشند. طبق برخی گزارشات حافظه‌های ذخیره سازی آیفون 13 پرو تا 1 ترابایت افزایش پیدا کرده و دوربین‌های بزرگتر در پشت خود دارند. هم‌چنین گزارش های قبلی بیان می‌کند که احتمالا آیفون  13 از شارژ بی سیم سریع تری برخوردار باشد؛ در حال حاضر سرعت شارژ بی‌سیم مگ‌سیف 15 وات است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)