خانهاخبار
طبق گزارشات تولید انبوه ایرپاد 3 از ماه آگوست آغاز خواهد شد

طبق گزارشات تولید انبوه ایرپاد 3 از ماه آگوست آغاز خواهد شد

با توجه به جدیدترین گزارشات، از ماه آینده ایرپاد 3 تولید خواهد شد تا ماه سپتامبر در کنار گوشی آیفون 13 و مک بوک پرو رونمایی شود.
۱۴۰۰/۴/۳۱

بر اساس گزارش جدید Nikkei Asia، تولید انبوه نسل سوم ایرپاد اپل از ماه آینده شروع می‌شود. بر طبق این گزارش ایرپاد 3 همراه با محصولات دیگری مانند گوشی آیفون 13 و مک بوک پرو عرضه خواهد شد که قرار است تا پایان سال 2021 معرفی شوند.

در سال گذشته شایعات متعددی در مورد تاریخ عرضه ایرپاد 3 منتشر شده بود که برخی ادعا می‌کردند این محصول در نیمه اول سال 2021 عرضه شده و برخی گزارشات معتقد بودند اپل در نیمه دوم 2021 از نسل جدید ایرپاد رونمایی می‌کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، تولید انبوه ایرپاد 3 از ماه آینده آغاز شده و ماه سپتامبر در کنار گوشی‌های آیفون 13 عرضه می‌گردند. البته اپل می‌تواند کمی منتظر بماند و ایرپاد 3 را در پایان سال، کنار سایر محصولات خود معرفی کند.

بنظر می‌رسد ایرپاد 3 از طراحی مشابه با ایرپاد پرو بهره می‌برد و دارای ساقه‌های کوتاه و روکش سیلیکونی جهت تنظیم آسان در گوش است؛ اما تعدادی از قابلیت‌های ایرپاد پرو مانند قابلیت حذف نویز را با خود به همراه ندارد.

رندری از طراحی منتصب به ایرپادز 3

هم‌چنین گزارش شده است طراحی ایرپاد پرو هم ارتقا پیدا خواهد کرد و ساقه‌های آن به طور کامل حذف می‌گردد که در نتیجه منجر به طراحی مشابه Beats Studio Buds خواهد شد. تاریخ عرضه نسل جدید ایرپاد پرو زودتر از نیمه اول 2022 اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)