خانهاخبار
گلکسی زد فولد 3 نسبت به S21 الترا، سیستم مدیریت حرارتی بهتری خواهد داشت

گلکسی زد فولد 3 نسبت به S21 الترا، سیستم مدیریت حرارتی بهتری خواهد داشت

طبق اعلام یک اکانت توییتری، گوشی گلکسی زد فولد 3 در کنترل حرارت دستگاه بهتر از گوشی‌های قبلی سامسونگ عمل خواهد کرد.
۱۴۰۰/۴/۳۱

گوشی تاشوی جدید سامسونگ تحت عنوان گلکسی زد فولد 3 در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد و انتظارات دوستداران سامسونگ از این گوشی تاشو بسیار بالاست. تا امروز جزییات زیادی در مورد گلکسی زد فولد 3 منتشر شده است که به طور کلی نشان دهنده مشخصات گوشی بودند. جدیدترین شایعه در مورد زد فولد 3 می‌تواند برای گیمرها و کاربرانی که از گوشی خود استفاده حرفه‌ای می‌کنند، خبر بسیار خوبی باشد.

بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط اکانت توییتری IceUniverse، سامسونگ زد فولد 3 از سیستم مدیریت حرارت بهبود یافته‌ای برخوردار خواهد بود. به عبارت دیگر این گوشی تاشو در مدیریت حرارت دستگاه حتی از گوشی پرچم‌دار S21 اولترا سامسونگ هم بهتر عمل می‌کند. شایان به ذکر است که این اکانت توییتر به گوشی زد فولد مجهز به اسنپدارگون 888 اشاره دارد و ممکن است گوشی زد فولد 3 با تراشه اگزینوس وجود داشته باشد. هم‌چنین این موضوع برای زد فولد 2 با تراشه اسنپدراگون 865 پلاس هم صدق نخواهد کرد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

علاوه بر این مورد طبق شایعات می‌توان توقع «عمر باتری بالا» از گوشی همراه زد فولد 3 داشت که این مورد زیاد منطقی بنظر نمی‌رسد؛ زیرا قبلا در تاییدیه TENAA ذکر شده بود زد فولد 3 دارای ظرفیت باتری 4400 میلی‌آمپر ساعت است که 100 میلی‌آمپر ساعت کمتر از مدل زد فولد 2 خواهد بود.

سامسونگ زد فولد 3 ممکن است در تاریخ 11 آگوست معرفی شود یا روز عرضه آن به تاریخ دیگری موکول شود زیرا سامسونگ در روز گذشته با انتشار تیزری تاریخ 11 آگوست را تایید کرده بود اما سریعا آن را پاک کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)