خانهاخبار
رندرهای ریلمی پد طراحی این تبلت 10.4 اینچی را فاش ساختند

رندرهای ریلمی پد طراحی این تبلت 10.4 اینچی را فاش ساختند

خبر جدیدی نیست که شرکت ریلمی در حال ساخت اولین تبلت خود با نام ریلمی پد است. تصاویر آن اما جدید هستند و این بهترین نگاه ما به این تبلت تا به این لحظه خواهد بود.
۱۴۰۰/۴/۲۹

ریلمی، وان پلاس، اوپو، ویوو و iQOO، همگی برندهایی هستند که توسط یک شرکت مادر به اسم BBK Electronics مدیریت می‌شوند. احتمالا تا به حال شباهت‌های زیادی هم بین محصولات این شرکت دیده باشید اما چیزی که از این برندها ندیده‌ایم، تبلت است! ریلمی پد قرار است اولین تبلت ریلمی و به طور کل این مجموعه باشد.

ریلمی پد بی‌شباهت به آیپد پرو نیست!

 

به طور کل بازار تبلت‌های اندرویدی چندان گرم نیست و به اندازه بازار آیپد، بزرگ و گسترده نیستند. طبیعتا ورود به چنین بازاری کار سختی برای هر برندی خواهد بود و ریلمی هم کار آسانی نخواهد داشت. به طور کل در دنیا این دید به تبلت‌های اندرویدی وجود دارد که آن‌ها محصولاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از آیپد هستند. ریلمی هم که حسابی در ساخت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مهارت کسب کرده، به نظر گزینه مناسبی برای ورود به چنین بازاری است.

حالا تصاویر رندری توسط حساب کاربری @OnLeaks در توییتر منتشر شده که نگاه دقیق‌ترین نسبت به این محصول می‌دهد. فراموش نکنیم که این عکس‌ها، رندرهای ۳ بعدی و ساختگی از این محصول هستند که با توجه به ابعاد شماتیک آن‌ها ساخته شده است. محصول نهایی ممکن است از جنبه‌های مختلف زیباتر از این تصاویر باشد اما کلیت طراحی ریلمی پد به همین شکل است. برای شروع باید بگوییم که این تبلت ظاهری شبیه به آیپد پرو دارد! البته اندازه حاشیه‌های دور نمایشگر ۱۰.۴ اینچی ریلمی پد بیشتر از مدل‌های آیپد پرو است اما به طور کل طراحی دستگاه و تخت بودن لبه‌ها و بیرون زدگی دوربین، ما را یاد آیپد پرو نسل اول می‌اندازد.

برخی از مشخصات فنی این تبلت هم لو رفته که شامل باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپری می‌شود. همچنین 91Mobiles گزارش داده که این تبلت با رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. همچنین با توجه به این رندرها، شیاری در سمت راست تبلت دیده می‌شود که اگر برای سیم‌کارت نباشد، برای کارت حافظه microSD خواهد بود؛ البته احتمالا این تبلت از جفتشان پشتیبانی می‌کند.

هنوز جزئیاتی از چیپست و پردازنده این تبلت منتشر نشده و حتی نمی‌دانیم پنل نمایشگر این تبلت از نوع AMOLED است یا LCD. در بخش پشتی هم تنها یک دوربین خواهد بود که اطلاعاتی از آن هم در دسترس نیست. در جلوی دستگاه هم یک دوربین سلفی خواهد بود. ابعاد ریلمی پد به طور دقیق، معادل ۲۴۶.۱ × ۱۵۵.۸ × ۶.۸ میلی‌متر خواهد بود. البته اگر بیرون‌زدگی دوربین را هم به ضخامت کلی تبلت اضافه کنیم، به عدد 8.4 میلی‌متر می‌رسیم.

در نهایت در گزارش 91Mobiles می‌خوانیم که این تبلت در بدنه خود جایگاهی برای قلم هم خواهد داشت اما در این تصاویر رندر، این جایگاه را نمی‌بینیم. در هیچ گزارشی هم اشاره‌ای به جک 3.5 میلی‌متری هدفون نشده که یعنی احتمالا آن را نخواهیم دید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)