خانهاخبار
اولین تصاویر از باتری پک مگ سیف آیفون 12 اپل در دنیای واقعی منتشر شد

اولین تصاویر از باتری پک مگ سیف آیفون 12 اپل در دنیای واقعی منتشر شد

یک خریدار خوش شانس مگ سیف باتری پک اپل، محصول خود را زودتر از همه جهان تحویل گرفته و حالا تصاویر و تجربه کاربری خود از این محصول را به اشتراک گذاشته است.
۱۴۰۰/۴/۲۹

جدیدترین گجتی که اپل به بازار معرفی و حالا عرضه کرده، مگ سیف باتری پک نام دارد که همانطور که از اسمش پیداست، یک پاوربانک سازگار با مگ سیف است. در واقع این گجت به صورت اختصاصی برای سری گوشی‌های آیفون 12 ساخته شده و حالا یک خریدار خوش شانس، باتری پک خود را زودتر از موعد دریافت کرده است.

تصویری از مگ سیف باتری پک روی آیفون 12 پرو

اسم او، استیون راسل از شهر ممفیس در ایالت تنسی است. او که زودتر از همه دنیا مگ سیف باتری پک خود را دریافت کرده، تصاویر و حتی اطلاعات بیشتری از این پاوربانک اپل به اشتراک گذاشته است. 

آنطور که راسل از تجربه کار کردن خود با این باتری پک توصیف کرده، جنس رویی این گجت مثل قاب‌های سیلیکونی اپل نیست و حالتی پلاستیکی‌تر و سخت‌تر دارد که پوششی نرم روی آن را فرا گرفته است. اتصال باتری پک به آیفون 12 پرو او هم بسیار قوی و محکم بوده و حتی از روی قاب سیلیکونی مگ سیف اپل هم همچنان اتصال مستحکمی برقرار شده است. او همچنین گفته که این باتری پک ضخامت قابل توجهی هم دارد اما گوشه‌های گرد آن، باعث شده تا در دست گرفتن گوشی با این باتری پک، کار چندان سختی نباشد.

این پاور بانک با قیمت 99 دلار عرضه شده و همانطور که از اسمش پیداست، به کمک آهن‌رباهای مگ سیف سری آیفون 12، به این گوشی‌ها می‌چسبد و آن‌ها را شارژ می‌کند. اپل می‌گوید که خود این باتری پک، آیفون را با سرعت 5 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند که سرعت بالایی هم نیست. اما همچنین گفته شده اگر شارژر 20 واتی به باتری پک مگ سیف متصل کنید و سپس یکی از مدل‌های آیفون 12 را به آن وصل کنید، این باتری پک می‌تواند گوشی را با سرعت 15 وات شارژ کند. به عبارت دیگر، از این باتری پک حتی می‌توان به عنوان یک پد شارژ بی‌سیم هم استفاده کرد. 

خود باتری پک را هم که به کمک پورت لایتنینگ که در زیر آن قرار گرفته می‌توان شارژ کرد اما نکته جالب‌تر این است که با آیفون هم می‌توان آن را شارژ کرد! اگر این باتری پک را به آیفون 12 متصل کنید و سپس آیفون را با کابل شارژ کنید، شارژر بی‌سیم معکوس (و البته مخفی مانده از جهان) سری آیفون 12 وارد کار می‌شود و باتری پک را هم شارژ می‌کند. 

مگ سیف باتری پک اپل فقط در رنگ سفید و یک اندازه عرضه می‌شود

برای کار کردن با این باتری پک، گوشی شما باید حتما iOS 14.7 یا نسخه‌های پس از آن را داشته باشد. در پایان باید بگوییم راسل همچنین تایید کرده که این باتری پک می‌تواند ایرپادز را هم به صورت بی‌سیم شارژ کند که این یعنی احتمالا هردستگاهی که از استاندارد Qi پشتیبانی کند را می‌توان با این باتری پک اپل شارژ کرد. شما در مورد این وسیله چه فکر می‌کنید؟

تصویری از شارژ شدن ایرپادز پرو با مگ سیف باتری پک اپل

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)