خانهاخبار
سامسونگ رسما روز ۲۰ مرداد را برای برگزاری مراسم آنپکد بعدی خود اعلام کرد

سامسونگ رسما روز ۲۰ مرداد را برای برگزاری مراسم آنپکد بعدی خود اعلام کرد

سامسونگ در وب سایت خود، رسما تاریخ 20 مرداد را برای رویداد گلکسی آنپکد 2021 اعلام کرد اما در حال حاضر تیزر عکس مربوط به این رویداد پاک شده است.
۱۴۰۰/۴/۳۰

به دلایل نامشخصی سامسونگ تمایلی ندارد که به طور رسمی، تاریخ رویداد Unpacked خود را اعلام کند؛ حداقل فعلا. در این رویداد قرار است نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3، ساعت های جدید گلکسی واچ 4 و هدفون گلکسی بادز جدید معرفی شوند. قبلا شایعاتی مبنی بر برگزاری این رویداد در 11 آگوست منتشر شده بود و حالا این خبر توسط خود سامسونگ هم تایید شد اما به سرعت آن را پنهان کرد.

در وب سایت روسی سامسونگ اطلاع رسانی در مورد رویداد گلکسی آنپکد انجام شد که تاریخ 11 آگوست و ساعت 17 به وقت مسکو را نمایش می‌داد و با توجه به اشکال بکار رفته در طراحی پوستر آن، بیشترین تمرکز این رویداد بر روی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ خواهد بود. با وجود اینکه کمتر از یک ماه تا رویداد باقی مانده است، این تیزر پس از مدت کوتاهی به کلی ناپدید شد و دلیل مخفی کاری سامسونگ مشخص نیست.

علاوه بر این دو گوشی تاشو، در رویداد جدید سامسونگ شاهد معرفی گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 4 کلاسیک و گلکسی بادز 2 هم خواهیم بود. همچنین قرار است گلکسی زد فولد 3 با قلم S Pen Pro همراه باشد که اولین گوشی تاشو با پشتیبانی از قلم خواهد بود.

اطلاعیه برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2021 در سایت روسی سامسونگ که به سرعت پاک شد

 

بروزرسانی: تصویر بالا که در ابتدا تصادفا در وب‌سایت سامسونگ منتشر شده بود، حالا به صورت رسمی توسط این شرکت منتشر شده و زمان ۲۰ مرداد ماه برای برگزاری این مراسم هم تایید شده است. به این ترتیب در این روز شاهد گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ، ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و هدفون گلکسی بادز 2 خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)