خانهاخبار
از بالای «نردبون» چشم انداز دقیق تری خواهید داشت

از بالای «نردبون» چشم انداز دقیق تری خواهید داشت

تریبون از ابزار رصد جایگاه های کلمات کلیدی خود با نام نردبون رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۴/۲۹

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» از محصول جدید خود در حوزه سئو با نام نردبون که ابزاری برای رصد جایگاه های کلمات کلیدی است، رونمایی کرد.

آگاهی از جایگاه خود و رقبا در نتایج جست و جوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف، یکی از دغدغه‌های امروزی وب سایت های گوناگون در دنیای پر از خبر و مطلب اینترنت به شمار می رود.

امروزه این جمله که محتوا پادشاه است از زبان کارشناسان و متخصصان مختلف به گوش می رسد اما سوال مهمی که درباره این جمله و در بازاری پر از رقبای مختلف در این زمینه وجود  دارد این است که در میان پادشاهان مختلف، کدام یک سرزمین پهناورتری را در اختیار دارد؟

برای پاسخ به این سوال، ابزارهای مختلفی در گستره جهانی وجود دارد که به کمک آنها می توان دریافت که محصولات کدام پادشاهی، در جایگاه بالاتری نزد مخاطب قرار دارند. با وجود این ابزارها اما کسب و کارهای فعال در ایران با یک مشکل بزرگ مواجه هستند و  آن، ضعف عمده‌ی ابزارهای موجود در نمایش نتایج جستجو برای موقعیت ایران است. ضعفی که تریبون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران با محصول جدید خود با نام نردبون در پی رفع آن برآمده است.

به عبارتی دیگر، نردبون، ابزاری برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف بوده که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ی مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول زمان  ارائه می‌دهد.

نردبون علاوه بر این خدمات برای وب سایت استفاده کننده از آن، امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند رقبای خود را شناسایی کرده و  کلمات کلیدی مختلف جایگاه های خود و رقبایشان را به کمک آن رصد کنند.

مزایای استفاده از نردبون در مقایسه با ابزارهای مشابه داخلی و خارجی

نردبون توانسته این امکان را ایجاد کند تا کسب‌وکارهای داخلی بتوانند به نتایج دقیق‌تری بر اساس موقعیت ایران و تفکیک موبایل و دسکتاپ با حفظ همیشگی تاریخچه آنها دسترسی داشته باشند و در نهایت گزارش‌ها و خروجی‌های جامعی را دریافت کنند.

image

 

آشنایی با نحوه ی بالا رفتن از نردبون

نردبون از دو قسمت اصلی یعنی پیشنهاد رقبا و مقایسه دامنه‌های مشابه تشکیل شده است که بر اساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیست پیشنهادی نردبون انتخاب کرده و یا بصورت دستی آنها را وارد کند و گزارش‌های مورد نیاز خود را در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی مورد نظر، دریافت کند. استفاده از این ابزار تا 6 کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار جدید می توانید به پنل تریبون خود مراجعه کرده و در قسمت نردبون از امکانات این ابزار به رایگان استفاده کنید و جایگاه کلمات کلیدی خود و کسب‌وکارهای مشابه‌تان را رصد کنید.

از بالای نردبون، چشم انداز دقیق تری را می توانید ببینید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)