خانهاخبار
رندرهای رسمی وان پلاس نورد 2 لو رفتند؛ نورد این بار در رنگ قرمز!

رندرهای رسمی وان پلاس نورد 2 لو رفتند؛ نورد این بار در رنگ قرمز!

وان پلاس نورد 2 در تصویر رندر جدیدی دیده شده که رنگ قرمز روشن و جذابی برای آن در نظر گرفته شده است.
۱۴۰۰/۴/۲۹

تنها دو روز تا معرفی گوشی جدید وان پلاس از خانواده نورد باقی مانده و حالا سه عکس از رنگ‌بندی‌های این محصول لو رفته است. در حال حاضر تنها در مورد رنگ‌های خاکستری و آبی روشن این گوشی شنیده بودیم و حتی شنیده‌ایم که قرار است مدلی با چرم گیاهی سبز رنگ هم روانه بازار شود. اما به یک باره و ساعاتی پیش، حساب کاربری @evleaks در توییتر، تصویری از نسخه قرمز رنگ وان پلاس نورد 2 را منتشر کرد.

رندر لو رفته از وان پلاس نورد 2 در رنگ قرمز

در تصویر زیر هم می‌توانید رنگ‌های خاکستری و آبی رنگ وان پلاس نورد 2 را ببینید که به ترتیب مدل‌های Gray Sierra و Blue Haze نام گرفته‌اند. این تصاویر را هم فردی به نام Ishan Agrawal لو داده است.

رندرهای لو رفته از وان پلاس نورد 2 در رنگ‌های آبی و خاکستری

هنوز مشخص نیست که نسخه قرمز رنگ این گوشی قرار است نسخه‌ای خاص یا به قولی Special Edition باشد یا خیر. اما خب صحت این تصاویر را می‌توانیم تایید کنیم زیرا خود وان پلاس هم پوستری از رنگ Blue Haze این گوشی منتشر کرده بود که درست بودن این رندرها را تایید می‌کند.

مشخصات دوربین وان پلاس نورد 2 که به صورت رسمی اعلام شده‌اند

شرکت وان پلاس تا به حال تایید کرده که گوشی وان پلاس نورد 2 قرار است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه باشد که سنسور Sony IMX766 خواهد داشت. همچنین این دوربین اصلی قرار است به لرزشگیر اپتیکال هم مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب این دوربین اصلی هم می‌توانیم به DOL-HDR اشاره کنیم که به لطف توان پردازش تصویر پردازنده دیمنسیتی 1200-AI امکان‌پذیر خواهد شد. دیگر دوربین‌هایی که در بخش پشتی این گوشی قرار می‌گیرند، یکی دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و دیگری یک دوربین دو مگاپیکسلی است که هنوز مشخص نیست برای عکاسی پرتره خواهد بود یا ماکرو است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)