خانهاخبار
زد تی ای اکسون 30 در راه است؛ معرفی رسمی سه شنبه 5 مرداد

زد تی ای اکسون 30 در راه است؛ معرفی رسمی سه شنبه 5 مرداد

شرکت زد ای تی معرفی گوشی هوشمند زد تی ای اکسون 30 را تایید کرد و در همین راستا مشخصات آن لو رفت
۱۴۰۰/۴/۲۸

شرکت زد تی ای با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی Webio، رسما گوشی زد تی ای اکسون 30 را نشان داد. درواقع این شرکت تصاویری رسمی از طراحی این گوشی هوشمند را نیز منتشر کرده که از نظر چینش دوربین ها در دو دایره در قاپ پشتی به گوشی‌ هوشمند آنر 50 و گوشی هوشمند مورد انتظار هواوی P50 شباهت دارند.

البته شایان ذکر است که عین حال یک گوشی هوشمند با نام زد تی ای A2322 در لیست گواهی TENAA دیده شده است که به احتمال فراوان زد تی ای اکسون 30 است زیرا در این لیست دوربین 64 مگاپیکسلی ذکر شده است که متعلق به همین گوشی است.

تصاویر رسمی همچنین رنگ‌های زد تی ای اکسون 30 را نشان می‌دهند که حالتی براق به این گوشی بخشیده‌اند. از رنگ‌های این دستگاه می‌توان به رنگ کرمی که حالت چرمی دارد اشاره کرد و همینطور به خطوط رنگین‌کمانی که ظاهری جذاب به زد تی ای اکسون 30 بخشیده‌اند. 

image

در بخش دوربین زد تی ای اکسون 30 شاهد مشخصاتی میان‌رده هستیم. دوربین اصلی این دستگاه یک دوربین 64 مگاپیکسلی است که در کنار فلش ال‌ای‌دی قرار گرفته است. البته باید اشاره کرد که دو دوربین از چهار دوربین این گوشی سنسور تشخیص عمق و ماکرو است. به صورت کلی، زد تی ای اکسون 30 از چهار دوربین 64، 8، 5، 2، مگاپیکسلی بهره برده است.

در زیر بدنه زد تی ای اکسون 30 پردازنده‌ای با فرکانس 3.2 گیگاهرتزی قرار گرفته است که به احتمال زیاد کوالکام اسنپدراگون 870 است. البته خبر خوب برای کاربران این است که زد تی ای انتخاب‌های بسیاری را در زمینه مقدار رم و حافظه داخلی در اختیار کاربر گذاشته است. این دستگاه قرار است در سه مدل رم 6، 8 و 12 گیگابایتی و در سه مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه شود. در بخش نرم‌افزار نیز همانطور که انتظار می‌رود زد تی ای اکسون 30 از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند که با رابط کاربری MyOs 11 اجرا خواهد شد.

در نهایت باید به نمایشگر زد تی ای اکسون 30 اشاره کرد که یک صفحه‌نمایش اولد 6.92 اینچی فول اچ‌دی پلاس است که دوربین زیر نمایشگر آن از یک سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)