خانهاخبار
قیمت آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو همراه با برخی از مشخصات فاش شد

قیمت آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو همراه با برخی از مشخصات فاش شد

دو گوشی جدید آنر در مرداد ماه معرفی خواهند شد و پیش از انتشار رسمی، اطلاعاتی در مورد قیمت و مشخصات سخت افزاری مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو لو رفته است.
۱۴۰۰/۴/۲۷

آنر به تازگی تاریخ دقیق انتشار دو پرچم‌دار جدید خود مجیک 3 و مجیک 3 پرو را تایید کرده است و طبق این تاییدیه از دو گوشی آنر در تاریخ 12 آگوست رونمایی خواهد شد. تا به امروز گزارشات مختلفی از سخت‌ افزار مجیک 3 و مجیک 3 پرو منتشر شده است که به ما اطلاعات کلی در مورد گوشی‌ها می‌دهد اما امروز به لطف گزارشی از سایت چینی، می‌توانیم از قیمت و مشخصات بیشتری آگاهی پیدا کنیم.

بر اساس اطلاعات این منبع چینی، گوشی همراه Hنر مجیک 3 با قیمت 620 دلار روانه بازار خواهد شد و سری پرو آن با قیمت 770 در اختیار دوست‌داران آنر قرار خواهد گرفت. مجیک 3 پرو احتمالا از یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر و داخل پنل فول‌اچ‌دی پلاس خود بهره می‌برد. مجیک 3 از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۲۷۷۲ پیکسلی برخوردار خواهد بود که دو دوربین سلفی آن در داخل بریدگی قرصی شکل قرار می‌گیرند.

هنوز مشخص نیست که آیا هر دو گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 پلاس هستند یا خیر؛ اما در گزارش‌های قبل تایید شده بود که آنر مجیک 3 پرو با این تراشه عرضه می‌شود. هم‌چنین در این گزارش اشاره شده است که مجیک 3 پرو، دارای شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود.

تصویری از نسل قبلی آنر مجیک 3

آنر مجیک 3 پرو از یک لنز پریسکوپی با پشتیبانی از زوم هیبریدی 100 برابری، همراه با یک دوربین اصلی با رزولوشن بالا و سنسور بزرگ بهره می‌برد. در مورد گوشی مجیک 3 تنها می‌دانیم که این گوشی با 4 دوربین عرضه می‌شود اما اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات دوربین آن منتشر نشده است.

تاریخ معرفی رسمی سری جدید آنر برای 22 مرداد تعیین شده و برای اطلاع از مشخصات دقیق این دو گوشی، باید تا مرداد ماه صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)