خانهاخبار
قراردادهای آتی بیت کوین این بار در دومین بانک بزرگ آمریکا!

قراردادهای آتی بیت کوین این بار در دومین بانک بزرگ آمریکا!

گزارش اخیر Coindesk نشان می‌دهدد که دومین بانک بزرگ ایالات متحده(Bank of America)، به مشتریان خود اجازه سرمایه‌گذاری در بازار بیتکوین Futures را می‌دهد
۱۴۰۰/۴/۲۶

بانک آمریکا یا همان Bank of America دومین بانک بزرگ آمریکا به حساب می‌آید و حالا اولین بانکی است که امکان سرمایه‌گذاری مشتریان در معاملات فیوچرز بیت کوین را فراهم می‌کند. گزارش‌ها از Coindesk حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران به افتتاح حساب معاملات فیوچرز در این بانک روی آورده‌اند و حتی تعدادی از آنها معاملات خود را به سرعت شروع کرده‌اند.

به گزارش Coindesk و به نقل ازCoingape، این بانک بزرگ آمریکایی گروهی را برای تحقیق در بازار رمز ارزها تشکیل داده است که وظیفه دارند فناوری‌های مختلف قراردادهای ارز دیجیتال را بررسی کنند. این بانک بزرگ پس از مخالفت‌های خود در زمینه رمزارزها، در نهایت وارد بازار کریپتوکارنسی شده است. در همین راستا و در سال ۲۰۱۸، بانک مرکزی آمریکا مشتریان و مشاوران مالی خود را از سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی تحریم کرده بود.

همچنین یک منبع آگاه در این رابطه عنوان کرده است Bank of America از بازار آتی بورس کالای شیکاگو (CME) برای مشتریان خود بهره می‌برد. اگر با CME آشنا نیستید، باید بگوییم که CME یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مشتقه و معاملات فیوچرز بیت کوین برای سرمایه‌گذاران سازمانی است.

image

استقبال موسسات مالی آمریکا از بیت کوین همچنان ادامه دارد!

برای عقب نماندن از بازار صعودی امسال، علاوه بر بسیاری از سازمان‌ها و موسسات ثروتمند، بسیاری از غول‌های صنعت بانکداری آمریکا که منتقد بیت کوین بودند نیز به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. بسیاری از منتقدان سابق از جمله جی پی مورگان و گلدمن ساکس هم با افزایش تقاضای مشتریان، محصولات سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ارائه داده‌اند.

جی‌پی مورگان هنوز هم آینده درخشانی برای بیت کوین متصور نیست، با این حال تقاضای چشمگیر برای بیت کوین آنها را مجبور به ارائه محصولات مرتبط با آن کرد. گلدمن ساکس بیت کوین را به عنوان یک کلاس دارایی به رسمیت نمی‌شناخت ولی امسال آن را در صدر بهترین عملکرد دارایی‌ها نشاند و حتی با افزایش تقاضای مشتریان، بازار معاملات رمز ارز خود را بار دیگر به راه انداخته است.

تقاضا برای رمزارزها حتی با کاهش ۵۰ درصدی آنها همچنان ادامه دارد. افزایش علاقه موسسات و سازمان ها نیز توانسته راه را برای قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال آسان‌تر کند. مشتریان و سرمایه‌گذاران سنتی پیش از این از بازار کریپتو دور ماندند بسیاری آن را حباب میخواندند و به دلیل فراز و نشیب های این بازار، از آن اجتناب می‌کردند. با این حال، بازار صعودی امسال موجب شد بسیاری از موسسات و سازمان هایی که منتقد ارزهای دیجیتال بودند با تجدید نظر، بیت کوین و سایر رمز ارزها را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)