خانهاخبار
وان پلاس بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ در روز ۳۱ تیر معرفی خواهند شد

وان پلاس بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ در روز ۳۱ تیر معرفی خواهند شد

شرکت وان پلاس بنا دارد تا ایرفون بی‌سیم جدید خود را در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر) و در کنار گوشی میان رده وان پلاس نورد 2 معرفی کند.
۱۴۰۰/۴/۲۶

شرکت وان پلاس اعلام کرده که در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر)، قصد دارد گوشی جدید میان رده جدید خود یعنی وان پلاس نورد 2 و همچنین ایرفون بی‌سیم جدیدش را نیز که وان پلاس بادز پرو نام دارد معرفی کند. این بیانیه توسط مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت، یعنی کیندر لو منتشر شده است.

به گفته وی، وان پلاس بادز پرو از سیستم حذف صدای محیط یا همان نویز کنسلینگ پشتیبانی کرده و از سه میکروفون جهت بررسی صداهای اطراف استفاده کرده و با استفاده از فرکانس‌های خاص، میزان صدای محیط را بین ۱۵ تا ۴۰ دسیبل کاهش می‌دهد.

image

 

وان پلاس بادز پرو ظاهری مشابه ایرپادز پرو دارند و در طراحی آن از رنگ مشکی مات و براق استفاده شده است. سرگوشی‌ها به حالت مات هستند در حالی که پایه‌ها روکشی براق دارند. به گفته لو، وان پلاس از تکنولوژی خاصی استفاده کرده تا به آنها اجازه دهد ظاهری فلزی‌ مانند را بر روی بدنه پلاستیکی محصول ایجاد کند.

لو به ظرفیت باتری ایرفون‌ها و کیس وان پلاس بادز پرو اشاره نکرده ولی می‌گوید که این ایرفون‌ها به همراه کیس خود تا ۲۸ ساعت با حالت نویز کنسلینگ و تا ۳۸ ساعت بدون استفاده از این حالت دوام می‌آورند. کیس وان پلاس بادز پرو دارای پورت USB-C بوده و از تکنولوژی وارپ شارژ که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، حدود ۱۰ ساعت عمر باتری کسب کند نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته وان پلاس، شما می‌توانید برای استفاده از این قابلیت از هر کابلی و آداپتوری استفاده کنید و نیاز به خرید لوازم جانبی خاصی وجود ندارد.

وان پلاس بادز پرو از شاٰرژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند البته این نوع از شارژ با قدرت ۲ واتی سرعت بسیار کمتری نسبت به شارژ معمولی ۱۰ واتی دارد. وان پلاس می‌گوید که بادز پرو عملکردی در سطح پرچمداران دارند و احتمالا این بدین معناست که قیمت کمی نخواهند داشت. این ایرفون قرار است تنها در رنگ مشکی عرضه شده و با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آن، احتمالا شایعات بیشتری نیز درباره‌اش خواهیم شنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)