خانهاخبار
گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک پیش از معرفی در سایت آمازون کانادا قرار گرفتند

گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک پیش از معرفی در سایت آمازون کانادا قرار گرفتند

آمازون کانادا به طور اشتباهی دو مدل ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک را پیش از معرفی رسمی در وبسایت خود قرار داده است.
۱۴۰۰/۴/۲۵

با اینکه ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک هنوز توسط سامسونگ معرفی نشده‌اند، بخش کانادای فروشگاه اینترنتی آمازون پیش‌دستی کرده و این محصولات را در سایت خود قرار داده است! در صفحه مربوط به این ساعت‌ها ذکر شده که آنها در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) به بازار می‌آیند.

تصویری از گلکسی واچ 4 کلاسیک در رنگ مشکی

گلکسی واچ 4 کلاسیک که نسخه گران‌تر این ساعت بوده و دارای حلقه چرخان است با قیمت ۴۲۸ دلار کانادا (معادل ۳۴۳ دلار / ۲۹۰ یورو) برای نسخه ۴۲ میلی متری و ۴۶۴ دلار کانادا (۳۷۰ دلار / ۳۱۵ یورو) برای نسخه ۴۶ میلی متری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این قیمت‌ها بسیار کمتر از چیزی هستند که در شایعات شنیده بودیم؛ البته ممکن است که این صفحه‌ها پیش از آپدیت قیمت توسط آمازون منتشر شده باشند.

نسخه ۴۲ میلی متری گلکسی واچ 4  کلاسیک دارای نمایشگر ۱.۱۹ اینچی و نسخه ۴۶ میلی متری نیز دارای نمایشگر ۱.۳۶ اینچی است. این مدل‌ها بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارند.

تصویری از گلکسی واچ 4 کلاسیک در رنگ نقره‌ای

در سوی دیگر، گلکسی واچ 4 در نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متری به بازار خواهد آمد که هر دو از جنس آلومینیوم هستند. قیمت نسخه ۴۰ میلی متری معادل ۳۱۰ دلار کانادا (حدود ۲۵۰ دلار / ۲۱۰ یورو) و این رقم برای نسخه ۴۴ میلی متری نیز معادل ۳۴۷ دلار کانادا (حدود ۲۸۰ دلار / ۲۳۵ یورو) است.

با اینکه نسخه‌های معمولی گلکسی واچ 4 اندکی کوچکتر از نسخه کلاسیک هستند، اما اندازه نمایشگر‌های آنها با آنچه در مدل‌های کلاسیک شاهد آن هستیم یکسان است. نسخه معمولی گلکسی واچ 4 فاقد حلقه چرخانی است که در بسیاری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ وجود داشته و در نسخه کلاسیک نیز قرار گرفته است.

تصویری از گلکسی واچ 4 معمولی در رنگ نقره‌ای

قابلیت‌های ارتباطی این ساعت‌ها در هر دو مدل یکسان است و شامل وای فای، بلوتوث، NFC و GPS‌ می‌شود. قرار است مدل LTE‌ این ساعت نیز به بازار بیاید که البته آمازون آن را در سایت خود قرار نداده است. در بخش ویژگی‌های این ساعت‌ها به قابلیت تشخیص نسبت چربی به ماهیچه‌ها، ردگیری پیشرفته خواب، V02 Max، سنجش اکسیژن خون و همچنین سنجش ضربان قلب اشاره شده است.

تصویری از گلکسی واچ 4 معمولی در رنگ مشکی

خانواده گلکسی واچ 4 سامسونگ بازگشت این شرکت را به سیستم عامل پوشیدنی گوگل پس از سال‌ها استفاده از پلتفرم خود، یعنی تایزن رقم می‌زند. این ساعت‌ها قرار است در روز ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) در کنار گوشی‌های تاشو جدید شرکت سامسونگ معرفی شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)