خانهاخبار
تلویزیون رول شونده ال جی قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری خواهد داشت!

تلویزیون رول شونده ال جی قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری خواهد داشت!

تلویزیون رول شونده شرکت ال جی که برای نخستین بار آن را در CES 2018 دیده بودیم، با قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۴/۲۵

تلویزیون رول شونده اولد 4K ال جی قرار است با قیمت خیره کننده ۱۰۰٫۰۰۰ دلار در بازار آمریکا عرضه شود. این تلویزیون که برای نخستین بار آن را در CES 2018 دیده بودیم، ظاهر بسیار مدرنی دارد و قسمت جذاب داستان این است که این تلویزیون ۶۵ اینچی به صورت خودکار و در هنگام خاموش بودن به درون پایه زیرین خود که حالتی کابینتی دارد می‌رود.

این کابینت دارای سیستم صوتی دالبی اتموس است که کیفیت صدای مناسبی را به همراه دارد. این تلویزیون که OLED R نام دارد؛ از حالت دیگری نیز پشتیبانی کرده که آن را در وضعیت نیمه‌باز قرار می‌دهد. ال جی این قابلیت را Line View نامیده و کاربران می‌توانند با استفاده از آن چیز‌هایی مانند ساعت، عکس‌ها، کنترل موسیقی و ... را ببینند.

image

این مدل از نظر کیفیت در مقابل مدل‌های جدید اولد ال جی حرف چندانی برای گفتن ندارد و از نسل قبلی پنل‌های اولد این شرکت نام دارند استفاده می‌کند. سری G1 این شرکت که در ابتدای این سال معرفی شده بود، روشنایی بیشتری نسبت به تمامی تلویزیون‌های اولد ال جی تا به امروز از جمله OLED R دارد.

با این حال، پنل تلویزیون OLED R هر آنچه از یک تلویزیون مدرن اولد بخواهید را دارد؛ این تلویزیون از دالبی ویژن، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای گیمینگ، نرخ نوسازی متغییر و حالت Low Latency پشتیبانی می‌کند. همچنین همانطور که از یک تلویزیون ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری انتظار می‌رود، ال جی OLED R دارای چهار پورت HDMI است که تمامی آنها از نوع HDMI 2.1 هستند.

البته اگر قصد پرداخت چنین مبلغ گزافی برای خرید یک تلویزیون را دارید، احتمالا قابلیت رول شدن ال جی OLED R شما را به سمت آن جذب کرده است. به گفته ال جی این تلویزیون قادر است تا ۵۰٫۰۰۰ بار بدون مشکل رول شود؛ بنابراین تا سالها خواهید توانست سایرین را با ثروت و همچنین تلویزیون خود تحت تاثیر قرار دهید!

image

ال جی می‌گوید که پیش فروش این تلویزیون از ماه آگوست آغاز خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که گزینه Add To Cart در صفحه این محصول در سایت ال جی، از حالا قابل دسترسی است. برای کسانی که قصد پرداخت چنین هزینه‌ای برای تلویزیون خود را دارند، تصمیم گیری میان این مدل و مدل ۱۱۰ اینچی سامسونگ بدون شک دشوار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۴۰۰/۴/۲۵
من اگه صد هزار دلار داشتم باهاش یه آپارتمان کوچیک تو اسپانیا میخریدم و با یه تلویزیون هزار دلاری گذر ایام میکردم.