خانهاخبار
شیائومی می پد 5 گواهی FCC را دریافت کرد؛ شارژ 22.5 واتی و رابط کاربری MIUI 12.5

شیائومی می پد 5 گواهی FCC را دریافت کرد؛ شارژ 22.5 واتی و رابط کاربری MIUI 12.5

شایعات بسیاری درباره ساخت یک تبلت جدید توسط شیائومی به گوش می‌رسید، امروز اما در خبری تایید شد که شیائومی می پد 5 گواهی FCC را دریافت کرده است
۱۴۰۰/۴/۲۵

اطلاعات جدیدی که از جدیدترین تبلت شیائومی با شماره مدل 21051182G در لیست گواهی FCC فاش شده که مربوط به همان تبلت شیائومی می پد 5 است که در مورد آن شایعات مختلف شنیده‌ایم. این اطلاعات، نشان می‌دهند که این دستگاه قراراست با رابط کاربری MIUI 12.5 در بخش نرم‌افزاری، شارژ سریع 22.5 واتی و وای‌فای دوباند عرضه شود. 

در خبری دیگر که هفته پیش منتشر شده بود تبلت شیائومی می پد 5 پرو در لیست گواهی MIIT مشاهده شد و برخی از مشخصات آن مانند اتصال 5G و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 لو رفت. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 11 اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی اشاره کرد. همچنین این صفحه نمایش با پشتیبانی از 4096 سطح فشار یک گزینه ایده‌ال برای قلم شیائومی خواهد بود که طبق شایعات، قرار است همراه با این تبلت عرضه شود. 

image

از آن سو انتظار می‌رود تبلت شیائومی می پد 5 از پردازنده مدیاتک دیمینسیتی 1200 بهره ببرد و از یک باتری 8250 میلی‌امپری تغذیه کند. همچنین در لیست گواهی CNIPA شاهد حضور یک کیبورد برای این تبلت بوده‌ایم که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد لوازم جانبی متعددی را برای این دستگاه عرضه کند. در نهایت باید اشاره کرد شیائومی می پد 5 قرار است تا پایان ماه جاری معرفی و رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)