خانهاخبار
جزئیات بیشتر از دوربین وان پلاس نورد 2 و بروزرسانی‌های اندروید آن منتشر شد

جزئیات بیشتر از دوربین وان پلاس نورد 2 و بروزرسانی‌های اندروید آن منتشر شد

گوشی جدید وان پلاس در 31 تیر عرضه خواهد شد و این کمپانی پیش از انتشار رسمی آن، اطلاعاتی از سیستم عامل این گوشی اعلام کرده است. طبق شایعات گوشی وان پلاس نورد 2 دارای سه دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود .
۱۴۰۰/۴/۲۳

شرکت وان پلاس در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر) از گوشی میان رده جدید خود با نام وان پلاس نورد 2 رونمایی می‌کند و قبل از عرضه رسمی آن، مشخصات جدیدی از این گوشی توسط تیزرهای رسمی اعلام می‌گردد. در جدیدترین گزارشات، اطلاعاتی از مشخصات دوربین‌ گوشی به همراه سیستم عامل آن منتشر شده است.

همانطور که در گذشته اعلام شد در گوشی وان پلاس نورد 2، دوربین دو گانه سلفی از بین رفته و جای خود را به یک دوربین سلفی داده است که در سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود. این کمپانی در حال حاضر تایید کرده که این گوشی به یک پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 مجهز شده و تمرکز زیادی صرف بهبود عملکرد هوش مصنوعی آن شده است.

نورد 2 دارای یک پنل آمولد ۶.۴۳ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. امروز در توییتر اطلاعات سیستم عامل نورد 2 هم تایید شد که نشان می‌دهد این گوشی 2 نسخه بعدی اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. طبق این اطلاعات، نورد 2 یک گوشی پرچم‌دار و خاص نیست اما نسبت به Nord N ویژگی‌های جذاب‌تری را به نمایش می‌گذارد. سری Nord N تنها یک آپدیت اندروید را به همراه سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کرد.

تصویر رندری که گفته شده از بخش جلویی وان پلاس نورد 2 لو رفته است

شایعه شده که لنز دوربین گوشی نورد 2، همان لنز بکار رفته در مدل وان پلاس 9 پرو است. این لنز ساخت سونی است و با نام IMX766 عرضه می‌شود که دارای لرزشگیر تصویر اپتیکال هم خواهد بود. این ویژگی یک قابلیت جذاب برای گوشی‌های میان رده است و باعث می‌شود وان پلاس نورد 2 در بخش عکس‌برداری رقیبی جدی برای سایر گوشی‌های هم تراز خود باشد.

طبق شایعات دوربین اصلی وان پلاس نورد 2 یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. مشخصات فاش شده قبلی برای وان پلاس نورد 2 به ما اجازه می‌دهد انتظار یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک باتری 4500 میلی آمپری داشته باشیم. رم این گوشی می‌تواند بین 8 تا 12 گیگابایت باشد که هر کاربر بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند؛ حافظه ذخیره سازی وان پلاس نورد 2 هم بین 128 تا 256 گیگابایت خواهد بود.

از نظر نرم افزاری برای گوشی میان رده جدید وان پلاس، سیستم عامل OxygenOS 11.3 مبتنی بر اندروید 11 در نظر گرفته شده است و این اولین گوشی این کمپانی است که نسخه ای مبتنی ColorOS-OxygenOS را اجرا می‌کند. مدت‌ها قبل اعلام شده بود که وان پلاس Oxygen OS را با ColorOS اوپو ادغام خواهد کرد و این برای گوشی‌های هر دو برند بهتر خواهد بود زیرا کد منبع یکسان این دو سیستم عامل، سبب پشتیبانی بهتر از آپدیت‌های اندروید خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)