خانهاخبار
آنر در حال کار روی یک گوشی تاشو با دو صفحه نمایش 8 و 6.5 اینچی است

آنر در حال کار روی یک گوشی تاشو با دو صفحه نمایش 8 و 6.5 اینچی است

شرکت فناوری آنر که قبلا یکی از شرکت‌های وابسته هواوی محسوب می‌شد، به نظر می‌رسد در حال کار روی یک گوشی تاشو است
۱۴۰۰/۴/۲۳

براساس چند نشان تجاری ثبت شده و شایعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Webio پخش شده است، آنر در حال اماده‌سازی یک گوشی هوشمند تاشو است که در تاریخ این شرکت بی‌سابقه است و یک حرکت رو‌به‌جلو برای این شرکت محسوب می‌شود. طبق اخبار به دست امده این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش اصلی 8 اینچی و صفحه‌نمایش ثانویه 6.5 اینچی بهره می‌برد که توسط بزرگترین شرکت سازنده صفحه‌نمایش در چین یعنی BOE ساخته خواهند شد. شایان ذکر است که این شرکت سازنده صفحه نمایش که سابقه طولانی و تنگاتنگی با هواوی دارد، در حال حاضر در حال ساخت یک محافظ شیشه‌ای فوق‌نازک انعطاف‌پذیر برای محافظت از صفحه‌نمایش‌های شکننده است.

image

البته ذکر این نکته ضروری است که شرکت آنر تبدیل به یک برند مستقل شده و از حالت زیر مجموعه شرکت هواوی خارج شده است ولی در عمل شباهت‌های بسیاری بین محصولات این شرکت به چشم می‌خورد. حتی همین گوشی تاشو آنر هم شباهت هایی با میت X و میت XS دارد از این نظر که این دو گوشی هوشمند هواوی هم دارای یک صفحه نمایش اصلی 8 اینچی و صفحه نمایش ثانویه 6.6 اینچی هستند.

در نهایت باید اشاره کرد چه آنر درحال انتقال اطلاعات از هواوی برای پیشبرد این فناوری است و یا چه درحال کار روی فناوری مستقل و منحصربه‌فرد خود است، هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند مانده است و تا آن زمان قطعا اخبار بیشتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)