خانهاخبار
عکس‌ لو رفته از زد تی ای Axon 30 نشانگر بهبود دوربین سلفی زیر نمایشگر است

عکس‌ لو رفته از زد تی ای Axon 30 نشانگر بهبود دوربین سلفی زیر نمایشگر است

شرکت زد تی ای قصد دارد تا به زودی جایگزین گوشی Axon 20 را که نخستین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر بود، به بازار عرضه کند و حالا عکسی از این گوشی در اینترنت منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۴/۲۲

شرکت زد تی ای قصد دارد تا نسل بعدی از سری Axon خود را که Axon 30 نام دارد در این ماه به بازار عرضه کند. این گوشی مانند نسل گذشته دارای دوربین سلفی قرار گرفته زیر نمایشگر بوده و نی فی، مدیر عامل بخش موبایل زد تی ای پیش از این قول داده بود که تکنولوژی استفاده شده در این زمینه در گوشی Axon 30، بسیار پیشرفته‌تر از نسل پیشین بوده و حالا عکسی از این گوشی نیز در اینترنت انتشار یافته است.

image

مشکل اصلی زد تی ای Axon 20 که نخستین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است، عدم عبور نور کافی از پنل اولد بوده که Visionox را مجبور به اعمال تغییراتی کرد که موجب بدتر شدن زاویه دید نمایشگر این گوشی می‌شد. احتمالا شرکت زد تی ای در زمان معرفی این گوشی، به همه تغییرات اعمال شده در آن اشاره خواهد کرد که احتمالا شامل بهبود‌های صورت گرفته در پنل اولد و رابط کاربری است.

image

تا اینجا می‌دانیم که نمایشگر گوشی زد تی ای Axon 30 از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کرده و تعداد پیکسل‌های در هر اینچ نیز نسبت به نسل پیشین، دو برابر شده است. این گوشی از شارژ سریع ۵۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و با اینکه هنوز از پردازنده آن چیزی نمی‌دانیم، احتمالا از یک چیپست رده بالا مانند کوالکام اسنپدراگون 870 یا مدیاتک دیمنسیتی 1200 بهره خواهد برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)