خانهاخبار
قیمت، مشخصات و تصاویر اوپو رنو 6 زد قبل از رونمایی رسمی لو رفت

قیمت، مشخصات و تصاویر اوپو رنو 6 زد قبل از رونمایی رسمی لو رفت

در چند روز گذشته شاهد دیده‌شدن اوپو رنو 6 زد در بنچمارک Geekbench بودیم، اما امروز مشخصات کامل این دستگاه لو رفت.
۱۴۰۰/۴/۲۲

در خبری که قبلا از جی‌اس‌ام منتشر شده بود اوپو رنو 6 زد در بنچمارک Geekbench دیده شده بود و برخی از مشخصات آن مثل پردازنده دیمینسیتی 800U و شارژ سریع 30 واتی با تکنولوژی انحصاری VOOC لو رفت. امروز در خبری دیگر قیمت و مشخصات این گوشی هوشمند به طور کامل فاش شد.

اوپو رنو 6 زد قرار است 30 تیرماه معرفی و رونمایی شود و در حال حاضر صفحه معرفی این محصول نیز در وبسایت شرکت اوپو برخی از مشخصات مانند پردازنده دیمینسیتی 800U و شارژ سریع 30 واتی VOOC را تایید کرده است. همچینین این دستگاه دارای یک جک 3.5 میلی‌متری صدا است در کنار پورت Type-C است. 

تصویری از مشخصات اوپو رنو 6 زد

اما در تصاویر جدیدی که از اوپو رنو 6 زد منتشر شده است شاهد ارتقا در بخش دوربین هستیم به این صورت که دوربین اصلی این گوشی از سنسور 48 مگاپیکسلی رنو 5 زد (نسل قبلی)، به 64 مگاپیکسل در نسل جدید رسیده است. دوربین سلفی نیز از 16 مگاپیکسل به 32 مگاپیکسل ارتقا داده شده است.

در بخش های دیگر مانند دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تغییری نسبت به رنو 5 زد مشاهده نشده است. البته نکته عجیبی که در بخش دوربین به چشم می‌خورد حذف دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در زنو 6 زد است در حالی که این دوربین در رنو 5 زد وجود داشت. البته باید اشاره کرد عملکرد این دوربین چندان رضایت بخش نبوده و حذف آن می‌تواند توجیه منطقی برای اوپو داشته باشد.

 در خبری دیگر بعضی از فروشگاه‌ها در ویتنام مشخصات فنی اوپو رنو 6 زد را منتشر کرده‌اند که البته امکان دارد چندان منطبق بر واقعیت نباشد زیرا اکثر اوقات هم دارای خطاهای متعددی است. بر اساس این شایعات، اوپو رنو 6 زد از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس امولد 6.43 اینچی با نسبت تصویر 20 به 9 بهره برده است که با محافظ صفحه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. در کنار پردازنده که قبلا به آن اشاره شد، شاهد حضور رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. 

این شایعات همچنینی ساختار دوربین‌های اوپو رنو 6 زد را نیز فاش کرده‌اند که براساس آن، شاهد یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هستیم که با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دوربین‌های این دستگاه را شکل می‌دهند. همچنین اوپو رنو 6 زد می‌تواند با کیفیت 4K و 30 فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. از دیگر مشخصات اوپو رنو 6 زد ‌می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، وجود دو محفظه سیم‌کارت و یک محفظه کارت حافظه و باتری 4310 میلی‌امپری اشاره کرد. 

image

اوپو رنو 6 زد براساس عکسی که از فروشگاهی که این گوشی هوشمند را لیست کرده بود لو رفته است، 410 دلار و 350 یورو قیمت‌گذاری شده است. در این عکس حتی شاهد امتیاز برای پیش خرید گوشی بین بازه زمانی 23 تیر تا 30 تیر هستیم که بر اساس آن می‌توان نتیجه گرفت اوپو رنو 6 زد فردا رونمایی خواهد شد و فروش رسمی آن از 30 تیر اغاز خواهد شد. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)