خانهاخبار
طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی S22 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌گردد

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی S22 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌گردد

با توجه به گزارشاتی که امروز منتشر شده است گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مبتنی بر برند المپوس بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۴/۲۲

اخیرا گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 رضایت داده و قرار نیست نسل پیشرفته‌ای از دوربین را روی گوشی‌های جدید خود بکار برد. اما طبق اطلاعاتی که امروز توسط خبر گزاری‌های کره‌ای منتشر شد، سامسونگ در نظر دارد برای سری جدید گوشی گلکسی اس 22 اولترای خود از یک دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده کند. طبق همین گزارش از این گوشی در ژانویه 2022 ( دی 1400) رونمایی خواهد شد.

برند Olympus یکی از شرکت‌های مطرح ژاپنی در زمینه ساخت دوربین‌های با کیفیت است و دو ماه قبل اخباری مبنی بر همکاری این برند با سامسونگ منتشر شده بود. این برند پیشنهاد همکاری با سامسونگ را مطرح کرده بود و سامسونگ پس از موافقت با شرایط همکاری، به نظر می‌رسد در اولین قدم قصد دارد از این دوربین‌ها روی گوشی Galaxy S22 Ultra استفاده کند. گوشی‌ جدید سامسونگ به طور کلی شامل 5 دوربین خواهد بود و رزولوشن سنسور دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل است.

آیا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در گلکسی اس 22 الترا خواهیم دید؟

هم‌چنین این گزارش مدعی شده است که گوشی جدید سامسونگ از S Pen هم پشتیبانی می‌کند؛ این در حالی است که سری قبلی گلکسی اس 21 الترا هم از S Pen پشتیبانی می‌کرد و این قابلیت جدیدی محسوب نمی‌شود. شاید اینکه سامسونگ تصمیم گرفته باشد در داخل جعبه این گوشی یک S Pen هم قرار دهد تا بتوانیم این موضوع را اقدامی جدید از این غول کره‌ای تصور کنیم.

با توجه به گزارشات مختلف هنوز هیچ چیز قطعی نیست و اطلاعات متناقضی در مورد گوشی‌های جدید سامسونگ منتشر می‌شود؛ به هر حال نباید انتظار معرفی گلکسی اس 22 را قبل از سال جدید میلادی داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سمیه امیرپرست

۱۴۰۰/۱۰/۱۲
کی وارد ایران میشه؟